Key Account Manager

Arbetsbeskrivning

Attends utvecklar, producerar och marknadsför hygienprodukter under varumärket Attends, ett av de världsledande varumärkena inom inkontinensområdet. Vi har försäljningsbolag i flera europeiska länder och är 450 medarbetare, varav 300 finns i Sverige. Vår utveckling, produktion och distribution finns i småländska Aneby, ett par mil öster om Jönköping. Företaget ingår i Domtar Corporation, ett kanadensiskt börsnoterat bolag med verksamhet inom papper, pappersmassa och personlig hygien. Attends är agent för Procter & Gamble och saluför Pampers till kommuner och landsting i Sverige. Till vår säljavdelning söker vi nu en driven och säljinriktad Key Account Manager för Pampers med placering i Stockholmsregionen eller Aneby.

Key Account Manager
Som Key Account Manager ansvarar du för marknadsföring och försäljning av Pampers mot nya och befintliga kunder i hela Sverige. Du kommer att ingå i Attends säljavdelning och ansvara för att driva ditt eget område, från identifiering till avslut. I tjänsten förväntas du bygga affärsmässiga relationer och en stor del av arbetet innefattar att besöka förlossnings- och neonatalavdelningar samt mödra- och barnavårdscentraler över hela landet. Du ansvarar också för distribution av varuprover och marknadsmaterial samt reklamationshantering. Du har resultatansvar och utarbetar egna säljplaner och budget utifrån Attends marknadsplaner. Som Key Account Manager kommer du ha stora möjlighet att styra ditt eget arbete, både innehålls- och prioritetsmässigt, varför du måste vara självgående, ordningsam och van vid att ta egna initiativ och beslut.

Vi söker dig som brinner för service och försäljning och som är utbildad sjuksköterska med tidigare erfarenhet inom vården. Arbete inom barnsjukvård eller som barnmorska är meriterande. Då tjänsten innebär täta kontakter med kunder, vårdgivare och kollegor samt med representanter för Pampers ser vi att du talar svenska flytande och för dig obehindrat i engelska. Vi ser också att du har goda kunskaper i MS Office. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och värdesätter ansvarstagande och god kommunikation. Du har lätt för att samarbeta med människor i din omgivning och är professionell, ödmjuk och ger ett förtroendeingivande intryck.

Tjänsten är på heltid och körkort är ett krav.

För ytterligare information angående tjänsten, kontakta försäljningschef Åsa Fandén, 070 - 351 14 96.

Välkommen med din ansökan senast 20 oktober till ansokan@attendshealthcare.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Evelina Ek
0380-475 00
Ledger Manager Martin Helgstedt
0380-47579
Production Support Manager Egon Stammler
0380-477 36
RA/QA/HS&E Manager Andreas Adolfsson
0380-47648
Category Manager Mattias Wilner
0380-475 05
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 82
HR Manager Sweden Linda Särbring
0380-476 30
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 00
Redovisningschef Gunnel Hellström
0380-475 20
HR Manager Linda Särbring
0380-476 30

Sammanfattning

Besöksadress

Järnvägsgatan 4
None

Postadress

Box 173
ANEBY, 57824

Liknande jobb


22 november 2024

Brf-utvecklare ekonomi

Brf-utvecklare ekonomi

13 november 2024

22 november 2024

22 november 2024