OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AB Svenska Spel Dagligvaruhandeln står för en stor del av Svenska Spels försäljning och nu söker vi en Key Account Manager som kommer att vara försäljnings-, budget- och resultatansvarig för vårt samarbete med dagligvaruhandeln.Du skall ansvara för att ett helhetsgrepp tas för kedjorna inom ditt ansvarsområde genom att lägga upp planer, strategier och åtgärder för att stärka Svenska Spels konkurrenskraft och möta uppsatta mål.Du genomför kontinuerliga möten, nätverksträffar, event och årsförhandlingar samt producerar och genomför kampanjer.Du har givetvis en aktiv dialog med säljkåren och en mängd interna och externa kontakter.I din roll ingår också att delta i och driva projekt.Du har kunskaper om och erfarenhet av dagligvaru- och detaljhandel, har haft ett Key Account-ansvar och har en utbildning inom marknadsföring/sälj. Du är duktig på att utveckla affärsmässiga kontakter, har förhandlingsvana, är drivande, ansvarstagande, resultat- och målinriktad och vill ha roligt på jobbet! Du kommer att rapportera till vår försäljningschef och ingå i säljledningen.Tjänsten är placerad vid vårt kontor i Sundbyberg. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann-Catrine Snis
08-50895453