OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din roll hos oss
Som Key Account Manager ansvarar du för att optimera vår nyckelkundsförsäljning. Det innefattar att planera, genomföra och följa upp säljaktiviteter både på operativ, taktisk som strategisk nivå. Du arbetar med att erbjuda skräddarsydda lösningar till våra kunder. Mer detaljerat handlar det om att:
- Ansvara för att kartlägga, driva samt utveckla din kundportfölj i enlighet med våra företagsmål.
- Ansvara för att initiera och följa upp långsiktiga och lönsamma affärsrelationer.
- Följa vår proaktiva säljstrategi och playbook för ständig optimering.
- Värna och upprätthålla relationer med företagets kunder.
- Aktivt och på eget initiativ analysera den egna försäljningen och genomföra ständiga förbättringar.
Vem är det vi söker
Vi söker dig som vill vara med i ett starkt och utmanande lag! Hos oss har vi låg prestige mellan medarbetare och vi vill varandras bästa. För oss är motivation, att ta egna initiativ och att våga ställa frågor viktigt, dels för våra medarbetares personliga utveckling men också för vår framfart som företag.
Vi söker dig som
- Tar eget ansvar och är van vid att arbeta i team.
- Arbetar strukturerat och har erfarenhet av CRM-system.
- Är lyhörd, analytisk och slutför affärer inom utsatta deadlines.
- Har erfarenhet från detaljhandel och/eller B2B-försäljning.
- Har teknisk förståelse och kan driva diskussioner om integrationer, api och automation.
- Har relevant utbildning inom ekonomi, business eller marketing.
- Har erfarenhet av att arbeta i ett scale up-bolag.
- Talar flytande svenska och engelska.
Vi utgår från Helsingborg, men du kan även arbeta från en annan stad. Det är också viktigt att att du är trygg i det engelska språket, eftersom viss del av både intern och extern kommunikationen sker på engelska.
Våra värderingar och vad vi kan erbjuda
Vi vill framåt, och vi vill fortsätta att växa och utvecklas. Helt enkelt för att vi vill vara bäst!
Vi vi värdesätter vår kultur högt, vi kommer att bygga vidare på den, en kultur som är mångkulturell och mångfacetterad. Bara bland oss som jobbar på kontoret hittar du nio olika nationaliteter, för att inte tala om bland våra översättare. Hela vår filosofi är att fokusera på personen före arbetsrollen. Tillsammans bygger vi en arbetsplats där det är okej att göra misstag och där vi hjälper och stöttar varandra.
Hos oss vill vi att du ska utvecklas tillsammans med oss och avancera i företaget. Därför arbetar vi mycket med feedback och ledarskapsutveckling för att vi ska kunna hjälpa varandra. Vi vill att du ska växa hos oss, men även i dig själv för att kunna ta dig an framtida utmaningar. Contentor erbjuder en konkurrenskraftig lön, och en frihet över din arbetsdag.
Om Contentor
Contentor är ett av Sveriges snabbast växande bolag inom segmentet produkttexter och översättningar och skapar innehåll för webb och e-handel. Vi hjälper våra kunder att internationalisera på ett optimalt och sömlöst vis. Vi har över 400 skribenter världen över och översätter till mer än 40 språk. Vi har vårt huvudkontor i Helsingborg och sedan starten 2007 har vi skapat en stark kundkrets med bolag såsom NA-KD, Footway, Partykungen, Nordiska Galleriet och Zoo.se.
Urval sker löpande, omgående tillsättning. För eventuella frågor om tjänsten, kontakta Olle Hyberg, Head of Sales & Partnership (olle[at]contentor.se, +46(0)765262107)