OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten:
Vi söker en ny stjärna till vårt säljteam som vill vara med och skapa fantastiska upplevelser. Vi behöver dig som har tidigare erfarenhet av försäljning och som är en relationsbyggare med stort upparbetat kontaktnät. Du gillar att ligga i framkant och hänga med i trender och utveckling i omvärlden och har stor kunskap i revenue management. Som Key Account Manager på Vår Gård Saltsjöbaden tar du emot förfrågningar, gör behovsanalyser, skickar offerter och gör uppföljningar. Du ansvarar för bearbetning av både befintliga och potentiella kunder och är med och utvecklar nya koncept tillsammans med sälj- och marknadsteamet.
Vad kan vi erbjuda dig?
En varm och inkluderande arbetsplats med glada kollegor och härliga gäster. Stora möjligheter till utveckling för dig som vill växa i din yrkesroll, men även som person. En kreativ och inspirerande arbetsmiljö i vackra byggnader och natursköna omgivningar. Vi värnar om allas lika värde och är lyhörda inför varandras behov och välmående. Vår Gård har en stark ägare i KF koncernen där kollektivavtal, policys och förmåner bidrar till en trygg och förmånlig anställning.
Vad förväntar vi oss av dig?
Att du har ett genuint intresse för människor och förstår att du är en viktig del av upplevelsen. Som medarbetare delar du våra värderingar och vill vara med och driva utvecklingen framåt. Du är nyfiken, ansvarsfull och vågar ta egna initiativ. Du har lätt för att samarbeta och är en god kollega som gärna hjälper till när det behövs.
Arbetsuppgifter:
• Optimera och öka försäljningen
• Besvara inkommande förfrågningar och skicka säljande offerter
• Uppföljning av skickade offerter
• Bearbeta befintliga och potentiella kunder
• Vara med och utveckla nya koncept och utbud
• Vara väl insatt i revenue management
• Följa med i branschen genom omvärldsbevakning och konkurrensanalys
• Jobba aktivt med avdelningens uppsatta mål för att nå resultat
Villkor:
Tillsvidareanställning på heltid med tillämpad provanställning.
Du arbetar dagtid, men avvikande arbetstider kan förekomma.
Ansökningar tas emot löpande med start enligt överenskommelse.
Lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal finns.
- Du brinner för försäljning
- Du är social, utåtriktad och älskar att bygga starka relationer
- Kunskap i Revenue Management
- Du drivs av att se resultat och skapa mervärde för kunden
- Hög känsla för service och gästupplevelse
Längst ut i Saltsjöbaden ligger den prisbelönta hotell- och konferensanläggningen Vår Gård.
I nästan ett sekel har Vår Gård verkat för att vara en mötesplats där alla känner sig lika välkomna. I kulturhistoriska byggnader omgivna av stillsam natur finns en lång historia där storslagen konst, vackra miljöer och kulinariska matupplevelser följt med genom åren. Idag är Vår Gård en växande och levande destination med fokus på hållbara upplevelser och möten mellan människor.
Som medarbetare blir du en del av en varm och inkluderande arbetsplats med stora möjligheter till utveckling för dig som vill växa i din yrkesroll, men även som person. Här värnar man om allas lika värde och är lyhörda inför varandras behov och välmående. Vår Gård har en stark ägare i KF koncernen där kollektivavtal, tydliga policys och förmåner bidrar till en trygg och förmånlig anställning.