Key Account Manager / Client Solution Specialist Göteborg

Arbetsbeskrivning

Som Key Account Manager och Client Solution Specialist på Selecta ansvarar du för våra stora befintliga kunder och för nya stora upphandlingar i regionen. Du utgår lämpligen från Göteborg och för att bli riktigt framgångsrik samarbetar du gärna med regional serviceorganisation och övriga KAM.

Ansvarsområde

- Du arbetar med avancerat anbuds- och offertarbete, kalkylering och lösningsorienterad förhandling för att behålla, utveckla och vinna kontrakt.
- Du agerar projektledare för att driva framgångsrik affärsutveckling.


Du är en entusiastisk och utåtriktad person som visar förstklassig kommunikation och relationsbyggande.

Det är framför du själv och ditt sinne för lösningar och affärer som övertygar och som utvecklar vår affär, särskilt i mötet med kunden. Utmaningen ligger i att genom samarbete med kunden och den egna organisationen säkerställa och driva olika projekt för genomförande, uppföljning och affärsutveckling.

Vem är du då?

Du har erfarenhet inom projektledning och strategisk förhandling, gärna från Solution Selling inom Business to Business. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig affärsmässigt i både tal och skrift, och du har kompetens med affärsekonomisk inriktning eller motsvarande.

Som person tycker du om att arbeta i högt tempo, är självgående och har ett starkt driv och en vilja att göra skillnad.

Selecta erbjuder dig

Selecta är ett internationellt företag där vi tillsammans jobbar med kreativitet, innovation och gemensamma mål. Vi är företaget som sätter service och smak främst. Vi värderar våra medarbetare högt och erbjuder därför både en frihet och goda villkor. Vi sitter i fina lokaler och har ett stort utbud av kaffe samt rabatterad mat från våra foodtech lösningar. Våra medarbetare har tillgång till Benify portalen med ett stort utbud av personalförmåner, samt friskvårdsbidrag.

Intresserad?

Har vi lyckats väcka ditt intresse för rollen och har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringsspecialist Sara Tamadon Nejad, sara.tamadonnejad@selecta.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Urvalsprocessen kommer att ske löpande så tveka absolut inte att skicka din ansökan redan idag. Sista ansökningsdag är 18 Sep 2022.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget

Selecta är ett av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och On the go. Med ett brett utbud av kända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt primära syfte är att sprida glädje och förhöja dagen för alla de vi når med våra produkter och tjänster. För det är runt kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan sker. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. Här i Sverige finns vi på 32 orter och har över 400 medarbetare. Här kan du läsa mer om oss www.selecta.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Annmarie Åberg
0709-85 88 09
Fredrik Janebjer
0709858062
Joakim Davis
0709858546

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Selecta Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2022
  • Ansök senast: 18 september 2022

Besöksadress

Ostmästargränd 5, Årsta
None

Postadress

Ostmästargränd 5
Årsta, 12040

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

Brf-utvecklare ekonomi

Brf-utvecklare ekonomi

13 november 2024

22 november 2024