OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedbank Pay söker en driven Key Account Manager till sitt nordiska säljteam som utgår från centrala Stockholm. Vill du jobba i ett expansivt och nytänkande bolag som erbjuder moderna betallösningar och erbjuder en modern och smidig köpupplevelse. Är du van att arbeta med komplex försäljning och har ett starkt affärs- och kundfokus? Då kan du vara den Key Account Manager vi söker till Swedbank Pay!
Bakgrund
Swedbank Pay ingår i PayEx som är en nordisk koncern med cirka 800 medarbetare i fyra länder och sedan 2017 ett helägt dotterbolag till Swedbank. Swedbank Pay erbjuder kompletta betallösningar för butik och e-handel. Vi har samlat kortinlösen, terminal och online betalningar för att på ett modernt och säkert sätt kunna erbjuda den bästa köpupplevelsen. Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt och vi strävar alltid efter att göra det enkelt för våra kunder.
Tjänsten:
Swedbank Pay vill nu rekrytera en KAM som huvudsakligen skall vinna över nya kunder men även få ansvara för ett par befintliga konton. . Vi söker därför en driven säljare som erbjuds bra möjligheter att växa och utvecklas med företaget. Ditt arbetsområde kommer huvudsakligen att vara Stockholm med omnejd.
I rollen som Key Account Manager kommer du att ha en nyckelroll i företaget. Du kommer arbeta med rådgivande försäljning av hela vårt produkt och tjänsteutbud inom både POS och e-Com. Inom vårt KAM team jobbar vi med många av Nordens största kunder inom både fysisk och digital handel. Rollen ställer krav på att kunna navigera ibland kundernas intressenter på ett förtroendeingivande sätt. Vi söker dig som på ett strukturerat sätt driver försäljningen med målmedvetenhet och affärsmässig höjd. Du kommer att spendera mycket av din tid i kundbesök.
Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.
Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du arbeta proaktivt för att bygga upp din pipeline av nya prospects. Med hjälp av ett starkt erbjudande och din strategiska bearbetning förflyttar du dessa prospect till att bli en nöjd kund. Du kommer att följa med denna kund genom implementeringsfasen för att senare lämna över den till kollegor som kommer ansvara för det löpande kundansvaret.
Som person är du:
· Ambitiös, självgående samt besitter en affärshöjd för att driva komplexa affärer.
· Driven av affärer och av att skapa nya relationer
· Analytisk, målmedveten och strukturerad
Vi ser det som meriterande om du har:
· Kunskap inom betalningar
· Erfarenhet från försäljning till Retail och e-handelsbolag
Vi erbjuder:
· Ett utvecklande och stimulerande arbete i en kreativ miljö
· En nyckelroll i ett starkt säljteam på 8 personer
· Bra marknadsmässig grundlön, säljbonus samt attraktiva personalförmåner
· Placering i Stockholm
· Heltid
· Tillträde enligt överenskommelse
Om du känner igen dig i denna annons hoppas vi att du söker redan i dag!
I denna rekrytering samarbetar vi med Kristian Ekelund på SalesOnly. För att du som kandidat skall få bästa möjliga kandidatupplevelse, ber vi dig ödmjukt att söka tjänsten i ett första steg så kommer ansvarig rekryterare ta kontakt med dig om du har en matchande profil för tjänsten. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. SalesOnly får inte längre ta emot eller hantera ansökningar som inkommer via mail då detta strider mot direktiven i GDPR. För att din ansökan ska behandlas måste du skicka in din ansökan via Ansök här i annonsen. Om du har frågor eller funderingar om tjänsten, tveka inte att kontakta Kristian på 072-308 16 45 eller kristian.ekelund@salesonly.se