Key Account Manager till Nordfin đŸ’»

Arbetsbeskrivning

Om tjÀnsten
Wrknest söker nu en Key Account Manager till Nordfin. Sedan starten i Sverige 2016 har företaget genom sina unika tekniska lösningar revolutionerat faktura- och reskontrahanteringen för sina kunder genom att bistÄ som en partner genom hela faktureringsflödet. Företaget vÀxer sÄ det knakar och utöver lönsamhet sedan start har de idag Àven etablerad verksamhet i Norge och Finland, och fortsÀtter kontinuerligt expansionen pÄ nya marknader.

Som medarbetare pÄ detta företag ges du en fantastisk möjlighet att visa framfötterna och fÄ stor utvÀxling pÄ det du gör. Bolaget bestÄr idag av drivna individer med olika erfarenheter och kompetenser. Gemensamma faktorn Àr att de alla vill vara med och pÄverka framtiden i bolaget genom att göra dagens arbete Ànnu bÀttre Àn gÄrdagens. Delar du denna instÀllning finns goda utvecklings- och karriÀrmöjligheter inom företaget.

Detta Àr en direktrekrytering, vilket innebÀr att rekryteringsprocessen sköts av Wrknest och du blir anstÀlld hos vÄr kund Nordfin.

Dina framtida arbetsuppgifter
I rollen som Key Account Manager kommer du att arbeta nÀra Nordfins kunder och utvecklingen i företaget. Rollen innefattar flera olika arbetsuppgifter, exempelvis:

- Kundförvaltning
- UppnÄ affÀrsmÀssiga och ekonomiska mÄl och driva tillvÀxten
- Identifiera och hantera projekt för att förbÀttra kund- och sÀljarupplevelsen genom att arbeta nÀra med interna och externa team
- Arbeta nÀra produktionsteamet och identifiera tillvÀxtmöjligheter


Utöver detta kommer du fÄ möjlighet att driva olika interna projekt och komma med förslag pÄ utvecklings- och förbÀttringsmöjligheter. En central del i jobbet Àr att försöka förstÄ dina kunders verksamheter och behov, samt att bygga relationer med dessa kunder och andra samarbetspartners som bidrar till försÀljningen. Det gör du genom kontinuerlig dialog med representanter för dessa företag. DÄ företaget Àr i en expansionsfas kommer du att identifiera flaskhalsar och lösningsförslag pÄ dessa.

TjÀnsten passar dig som har ett naturligt driv och kan hantera flera olika uppgifter parallellt. Du bör Àven vara noggrann i ditt arbete dÄ du kommer att hantera kunders data. Utöver detta bör du tycka om kundkontakt eftersom det kommer att vara en stor del av ditt arbete.

Vi söker dig som har:

- Minst 2-3 Ă„rs relevant arbetslivserfarenhet
- Eftergymnasial utbildning inom relevant omrÄde
- Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
- Mycket goda kunskaper i Officepaketet


Vi ser det som meriterande:

- Erfarenhet av liknande roll inom finans

Vid denna rekrytering lÀgger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dÄ de Àr avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstÄr att man inte kan allting frÄn början - men du ska ha en vilja att lÀra dig! DÀrför söker vi dig som Àr resultatinriktad, orÀdd och strukturerad. Som person Àr du Àven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information
Plats: Stockholm, Östermalm
TjÀnsten avser heltid, 40h/v.
Start sÄ snart som möjligt med hÀnsyn till eventuell uppsÀgningstid.

För att snabbt komma in i företaget och arbetsuppgifter kommer du att fÄ en onboarding i samband med start. Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2021
  • Ansök senast: 14 april 2022

Liknande jobb


27 november 2024

Key Account Manager

Key Account Manager

27 november 2024