OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att skapa kontakt med kunder och har dessutom ett utpräglat affärssinne? Är egenskaper som självgående, fokuserad, målinriktad och kommunikativ något som stämmer in väl på dig? Då borde du läsa vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en Key Account Manager till vår kund Nordic Cloud Connection AB, en samarbetspartner inom ERP, CRM och lön i Sverige och Norge. De tror starkt på att göra det lilla extra för att alltid vara tillgängliga och närvarande för sina kunder - oavsett storlek eller behov.
Nordic Cloud Connection tror att framgångskonceptet är att sina medarbetare trivs på jobbet. De erbjuder därför 1 timma träning på betald arbetstid 3 gånger i veckan och 5000 kr/år i friskvårdsbidrag. De ser även till att ni har kul tillsammans på jobbet med olika happenings. Hos Cloud Connection får man även tryggheten av en stark marknadsmässig och fast månadslön. Du utgår från deras Stockholmskontor, med principen ”frihet under ansvar” dvs. flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta på distans 3 dagar i veckan.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Key Account Manager kommer du att ansvara för säljprocessen från start till slut. Mer specifikt innebär detta följande:
Ta kontakt med nya kunder (nykundsbearbetning)
Ta kontakt samt fortsätta bearbeta befintliga kunder
Ta emot och bearbeta leads från VISMA
Genomföra kundmöten
Öka försäljningen och kundkontakten i Stockholmsområdet
Se de som att du är en projektledare i ett försäljningscase
Dina egenskaper
Vi söker någon som brinner för kundkontakt och att skapa nya kontakter i ditt nätverk. Vi ser helst att du redan har ett brett kontaktnät redan nu. I din yrkesroll är du affärsmässig, resultatinriktad och engagerad. Som kollega är du samarbetsvillig, nyfiken och pålitligt. Du trivs med att arbeta självständigt och ta fullt ansvar för att planera dina arbetsdagar. Låter det som rollen du letat efter? Isåfall ser vi fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
B-körkort
Kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av nykundsberarbetning mot företag
Meriterande:
Erfarenhet av försäljning av affärssystem
Erfarenhet av arbete som Key Account Manager
Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidareanställning direkt hos kund, 6 månaders provanställning tillämpas. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Sandra Gudmundsson, du når henne via sandra.gudmundsson@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34149 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.