OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I din roll som Key Account Manager på Runelandhs arbetar du främst mot industrisektorn.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
En spännande utmaning där ditt kundfokus får utvecklas och blomstra. Du får stor frihet att nyttja dina styrkor för att nå bästa resultat och har en chef som gärna är ett bollplank för kunskapsutbyte.
Ett starkt varumärke - kunniga och engagerade kollegor, och rätt verktyg för att lyckas lösa våra kunders utmaningar
En digital marknads- /försäljningsavdelning med hög expertis som underlättar ditt arbete.
Ett jobb att trivas på!
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Ansvara för bearbetning och utveckling av både nya och befintliga kunder.
Skapa och underhålla relationer med våra kunder via personliga besök, Teams-möten, telefon och e-mail.
Offerera, förhandla och teckna avtal
Leda upphandlingsarbeten för större affärer. Formulera erbjudanden och kalkylera prissättning.
Bidra till affärsutveckling och innovation.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du rapporterar till vår Försäljningschef som har mångårig erfarenhet av ledarskap, affärer och kundutveckling. Du blir en del av ett framgångsrikt och erfaret team med medarbetare som har hög ambitionsnivå och kunskap. I arbetet innebär det ett eget resande löpande, där vårt mål är att växa ytterligare på marknaden.
Vårt huvudkontor ligger i Kalmar.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i tjänsten hos oss ser vi att du har dokumenterad vana av B2B försäljning från tidigare KAM roll och är den dessutom mot industrin så är detta meriterande. För att bli framgångsrik i rollen krävs det att du är en kunnig och dokumenterat framgångsrik affärsperson och en KAM som stimuleras av att göra affärer och skapa lösningar som alla inblandade vinner på.
Som person är du en affärsmässigt intresserad person med tydlig professionell inställning. Din kommersiella känsla i kombination med en hög moral och etik sammanfattas med ett starkt affärsmannaskap. I rollen behöver du ha lätt för att skapa samarbeten med andra människor och triggas av utmaningar och att konstruktivt lösa problem när sådana uppstår. Med bra sociala egenskaper och humor trivs du i en organiserad miljö där dina teamplayer-egenskaper är tydliga.
Du kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.
B- Körkort är ett krav.
OM ARBETSGIVAREN
Runelandhs säljer kontorsmöbler, utrustning och inredning för industri, lager och kontor till Sveriges alla företag och kommuner via katalog och e-handel.Vi erbjuder varje arbetsplats allt från avancerade skräddarsyddalösningar och tjänster till de enklasteprodukterna. Vårt mål är att ha det bredaste och djupaste sortimentet mot vår målgrupp och vara marknadsledande inom service, leveranssäkerhetoch tillgänglighet. Med mer än 50 års erfarenhet av att utrusta ochinreda allt från stora fabriker till små kontor, har vi lärt oss att varje arbetsplats är unikoch har sina egna behov.Vi finns alltid nära till hands med vårt personliga engagemang och stora kunskap. Genom att skapa optimala arbetsplatser till rätt pris, hjälper vi företagen att växa.
Läs mer här: http://www.runelandhs.se
HUR DU ANSÖKER
I denna rekrytering samarbetar Runelandhs med Telin Rekrytering & Konsult och du söker tjänsten via www.telinrekrytering.se
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR.
För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.
Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linda Petersson på telefon 070-377 45 74 eller e-post linda@telinrekrytering.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Terese Carlstedt
0703774551
Linda Petersson
070-3774574
Mary Winblad
Diana Höglund
072-3377454
Linnea Fransson
072-3377454
Pernilla Stahl
0723377455