Key Account Manager - Xzakt Kundrelation AB

Arbetsbeskrivning

Xzakt Kundrelation är ett snabbt växande företag som levererar extern Växel- och kundtjänsthantering, med en ledande position inom segmentet Kvalitet. Vi har sedan starten år 2000 vuxit stadigt, med långsiktiga relationer till våra kunder, och finns idag i Skellefteå, Gävle och Stockholm. Vi levererar våra tjänster inom flertalet branscher, bl a IT, Media, Turism, Telecom, Finans, Försäkring, Advokatfirmor m fl, vilket gör att vi har ett högt marknadserkännande. För innevarande år omsätter vi ca MSEK 100, och står nu inför en mycket kraftig expansion med bl a etablering i övriga nordiska länder. VI SÖKER DIG SOM VILL BLI ANSVARIG FÖR VÅR SÄLJORGANISATION Xzakt befinner sig i en mycket expansiv och spännande fas, och behöver förstärka med management på vår säljorganisation. Vi jobbar med såväl mycket stora kundtjänstuppdrag som mindre växeluppdrag, vilket gör att våra tjänster täcker hela Växel- och Kundtjänstmarknaden. Kvalitet och långsiktighet är de ledord vi använder i vår säljprocess, vilket skapar vår starka konkurrensfördel. Xzakt Kundrelation har ett mycket gott renomme i sin bransch och vårdar relationer med uppdragsgivare med största omsorg. Marknaden för våra tjänster är mycket stor, och det finns en stor efterfrågan på just kvalitet. I princip alla företag har ett behov av växel- och kundtjänster, vilket också gör alla företag till potentiella kunder för Xzakt. Vi har vårt marknadskontor i centrala Stockholm, vilket också blir din arbetsplats. GRUNDKRAV Du har en mycket hög nivå av servicemedvetenhet, och ser långsiktigt i dina beslut och ditt agerande. Du har en energi som du förvaltar på ett kvalitativt sätt, och hittar snabbt rätt väg för att skapa din sysselsättning och skapa resultat. Lång erfarenhet med ansvar inom säljorganisation är ett krav, och god insikt i vår bransch är en merit. Du ska vara strukturerad, och ha en mycket god egenskap att styra medarbetare mot sina mål. Att du genom praktiskt arbete visar med gott föredöme hur man når sina mål är en självklarhet. DINA ARBETSUPPGIFTER - Ta kontakt med potentiella kunder, bygga upp en relation och driva till avslut. - Bygga upp en väl fungerande säljorganisation, med engagerade säljare, och sätta upp tydliga säljmål och drivkrafter. - Utbilda, vägleda och driva dina säljmedarbetare mot sina mål. Som ansökningsmaterial vill vi att du skickar CV, Personligt brev, Referenslista och Arbetsbetyg.

Kontaktpersoner på detta företaget

Madeleine Scherling
0910-716000 0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 19 oktober 2010
  • Ansök senast: 19 december 2010

Besöksadress

Nygatan 29
None

Postadress

Nygatan 29
Gävle, 80311

Liknande jobb


Key Account Manager

Key Account Manager

27 november 2024