OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JS Sverige AB Presentation JS Sverige arbetar med kundanpassade medielösningar, och är marknadsledande inom sin bransch.För deras räkning söker vi nu två resultatdrivna Key account managers med vinnarattityd. Tjänsterna är på heltid med beräknat tillträde i början av juni.Ansök gärna omgående, då vi gör ett löpande urval för intervjuer. Arbetsuppgifter Du erbjuds en spännande tjänst där din uppgift blir att ta kontakt med nya och befintliga kunder, för att ge professionell rådgivning kring olika medielösningar.Du kan förvänta dig en omväxlande vardag, där du ibland befinner dig på kontoret för att boka möten och planlägga med dina kollegor, och ibland vara ute på kundbesök.Du har också ett initiellt ansvar för införsäljning, det vill säga att säkerställa att kontakt tas med rätt annonsörer, och att inga detaljer glöms bort. Din uppgift är att presentera och prestera, att komma till avslut och få nya samarbetsavtal.I tjänsten ingår en del resor med övernattningar, du kan räkna med att vara borta minst 5 nätter/ månad.Utbildning/erfarenhet För att lyckas hos JS Sverige, är rätt attityd avgörande, detta innebär våra tre ledord positiv, proaktiv och disciplinerad.En säljbakgrund med goda resultat är meriterande, men inget krav.Rollen som key account manager innebär att du kommer i kontakt med många olika människor i varierande situationer.Det är därför av stor vikt att du har lätt för att få kontakt med andra och är en duktig kommunikatör.För att trivas på denna tjänst krävs det att du har ett moget tänkande och att du drivs av att få in affärer.Du arbetar både strategiskt och operativt och du motiveras av att leverera det lilla extra. Som person är du självgående, tar egna initiativ och har ett gott omdöme.Du är förtroendeingivande med ett starkt självförtroende och din omgivning uppfattar dig som utåtriktad och ambitiös.För att klara arbetsuppgiften bra anser vi att du bör vara kvalitetsmedveten, strukturerad och att du trivs med att arbeta i en miljö där det ständigt händer nya saker. I gengäld erbjuder vi dig en dynamisk säljposition i ett expanderande företag, med möjlighet att knyta kontakter inom en mängd branscher, samt personlig och professionell utveckling genom intern utbildning och individuell coaching. Förmåner Intern utbildning: när du blir anställd börjar du på vår Academy.Utbildningen består av ett Basic-, ett Mentor- och ett Master-program.Varje program tar cirka ett år och avslutas med en examen.I övrigt gäller fast grundlön och provision. I dag är vi cirka 40 medarbetare på vårt kontor på Jörgen Kocksgatan i Malmö och i år levererar vi över 500 kundanpassade medielösningar till både små och stora företag och offentliga verksamheter i Sverige.Läs mer på http://www.jssverige.se.Sluttext Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats.Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons.När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV.Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld. Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.