OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KGH Customs Services AB söker en medarbetare till vårt färjekontor i Strömstad där arbetsuppgiften är att administrativt sköta tullhandlingar mellan EU och Norge.
Den vi söker bör ha goda språkkunskaper i engelska och gärna tyska, övriga språk är meriterande. Då vi sätter kunden i fokus ställer vi höga krav på serviceförmåga, förmåga att arbeta i grupp och viljan att ta ansvar. Du bör klara ett högt arbetstempo samtidigt som du skall vara noggrann och ha hög arbetskapacitet.
Vi erbjuder ett stimulerande arbete med god arbetsmiljö, positivt arbetsklimat och konkurrenskraftiga arbetsvillkor i en firma i stark tillväxt. Vi erbjuder en god upplärning.
Arbetsuppgifter:
*Förtullning import/export/transitering
*Kontakt med transportörer, importörer/exportörer
*Kontakt med myndigheter
Kvalifikationer:
*Förmåga att jobba självständigt och i grupp
*3-årig gymnasieutbildning
*Mycket god datavana
*Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
*Strukturerad och ha en hög serviceförmåga
Arbetstid/Varaktighet
Schemalagd, kvällar och helger. Vikariat 100% under 6 månader med möjlighet till förlängning.