OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kinnarps Skövde söker en Säljsupport
Vi söker en Säljsupport som är driven samt har en vilja att alltid utföra ett bra och kvalitetsmässigt arbete där kunden alltid är i fokus. Du värdesätter kundkontakt som en stor del i ditt arbete, du är positiv, glad och servicefokuserad.
Du skall vara självgående och klarar av att utföra och slutföra egna arbeten. Du är pålitlig, engagerad i ditt arbete och du behöver vara noggrann, ansvarsfull och kunna ta egna initiativ för att lösa problem.
Vidare värdesätter vi ditt administrativa kunnande och din förmåga att arbeta på ett strukturerat och ordningsamt sätt.
Tjänsten innebär bland annat daglig administration kring beställningar, reklamationer och ekonomi. Du hjälper även till med att planera och avisera arbetet med leveranser och arbetar nära ihop med säljare som du stöttar i din support roll.
Meriterande om du har arbetat i en kundservice roll eller liknande tidigare.
Krav:
- Du är kundfokuserad och kan kommunicera obehindrat på svenska i både tal och skrift.
- Datorvana.
- B-Körkort.
Urval och intervjuer sker löpande.
Kinnarps Skövde är en fristående återförsäljare till Kinnarps AB och ingår i försäljningsnätet med ca. 40 st. försäljningsställen i Sverige.