Kinnarps söker Säljsupport till Trollhättan

Kinnarps söker Säljsupport till Trollhättan

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Kinnarps är Europas ledande helhetsleverantör av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, skolor och omsorgsmiljöer. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder. Läs gärna mer om oss på www.kinnarps.se

Är du en administrativt stark, kundorienterad och serviceinriktad teamspelare med vilja att göra skillnad, då kommer du att trivas hos oss på Kinnarps! Om du uppskattar en roll med högt tempo, varierade arbetsuppgifter och dagliga kontakter med kunder, kollegor och leverantörer är det här jobbet för dig. Vi erbjuder dig en tjänst hos ett attraktivt företag med starkt varumärke i en miljö där alla bidrar till arbetsglädje och framgång.

Dina arbetsuppgifter
Till vårt professionella och stabila team i Trollhättan söker vi nu ytterligare en medarbetare inom säljsupport.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:
* bistå säljarna i olika kundärenden, främst via ärendehanteringssystemet, såsom offerter, produktinformation/prisuppgifter, kundserviceärenden och kundförfrågningar
* skapa offerter och ibland inredningsförslag/ritningar utifrån säljarens eller kundens instruktioner/behov och kundavtal
* hantera inkommande beställningar i olika digitala system samt säkerställa korrekt information
* kommunicera direkt med kund gällande till exempel produktinformation, prisuppgifter och orderfrågor
* vara drivande i upphandlingsarbete
* samt andra förekommande administrativa, kund- och kontorsrelaterade arbetsuppgifter


Din profil
Vi tror att du är i början av din karriär eller med ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som inkluderat administration inom kundservice, säljsupport eller innesälj, företrädesvis inom B2B. Du har gymnasiekompetens, gärna inom ekonomi, försäljning eller marknadsföring. Din datorvana är god, erfarenhet av något CRM-system är en fördel, liksom B-körkort som är krav för tjänsten. Dina kunskaper i svenska är mycket goda, både i tal och skrift. Du har även goda kunskaper i engelska.

Som person är du noggrann och strukturerad med ett skarpt öga för detaljer. Inom ditt ansvarsområde är planering och förmåga att prioritera avgörande faktorer för att lyckas. Du är serviceinriktad och lösningsorienterad och behåller ditt lugn i de stressiga situationer som ibland kan uppstå. Vi tror att du uppskattar teamarbete, men kan också på ett självständigt sätt driva ditt eget arbete framåt. Du motiveras av att ha många kontaktytor och ständigt utvecklas. Utöver detta värdesätter vi en god samarbetsförmåga samt en hjälpsam och positiv inställning.

Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringschef Malou Lundgren tel. 0733-200 880 eller skicka ett mail, malou.lundgren@premier.se. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 10 september 2023.

Urval och intervjuer kommer att påbörjas under vecka 35 och pågår löpande efter det. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, har vi inte möjlighet at ta emot din ansökan via e-post. Vi ber dig även att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan.

Välkommen med din ansökan!

Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 9 städer och är idag 450 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal, där vi matchar arbetsplatser i alla branscher med rätt kompetens. Vi erbjuder flexibla bemannings- och rekryteringslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Hos oss är det viktigt att vår personal har goda och sunda arbetsvillkor, vilket gynnar både kund och konsult. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar samt erbjuda våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Som vi på Premier brukar säga- vi jobbar med bra folk helt enkelt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juli 2023
  • Ansök senast: 10 september 2023

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024