OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
We ARE Kiwa – Är du?
Älskar du att lösa problem, är utåtriktad och trivs i en roll med stora kontaktytor? Vill du vara med och kvalitetssäkra att både kunder och kollegor får bra service? Kiwa är ett ledande bolag inom teknik och säkerhet, vi ser till att lyfta våra osynliga vardagshjältar ute i samhället!
Om rollen
Kiwas mål är alltid att utveckla kvaliteten i våra interna och externa samtal och förbättra både processer och produktivitet. Därför söker vi nu en administrativ stjärna som är genuint intresserad av att hjälpa kunder och kollegor med bra service. Som servicemedarbetare kommer du och dina kollegor i första hand att arbeta med första linjens support per telefon och mail, detta i kombination med administrativa uppgifter. Din roll kommer bland annat att innebära administrativt stöd till chefer, medarbetare, registervård och fakturering.
För att lyckas i rollen behöver du självklart trivas i en serviceinriktad roll, ha social kompetens. Vi tror även att du har den där lilla extra fingertoppskänslan i att möta människor med varierande ärenden. En fördel är att inneha systemkännedom för att lättare komma in i arbetet.
Dina främsta arbetsuppgifter är:
• Intern och extern support via telefon och mail
• Kontering av leverantörsfakturor
· Viss avtalshantering.
• Registrering i olika databaser
Tjänsten är placerad i Luleå där du är en del av ett lokalt CSC- team (Customer Service Center) men du och ditt team arbetar i en central serviceroll för hela Kiwa. Arbetstiderna är 7.30–16.00. Tjänsten är en visstidsanställning men möjlighet finns till fast anställning.
Vem är du?
Din personlighet är viktig för oss! Vi ser gärna att du är positiv, lösningsorienterad och vill vara med och påverka. Du är driven och ansvarsfull och har en vilja att ständigt utvecklas och lära dig mer. Har du dessutom ett tekniskt intresse och en vilja att förstå vad vi jobbar med på ett djupare plan är det ett stort plus!
· Några års erfarenhet från en liknande roll
· Erfarenhet från hantering och kontering av leverantörsfakturor
· God datorvana
· Goda kunskaper i svenska och engelska
· Systemvana, gärna från Microsoft Dyn 365 och Agresso
Det är meriterande om du har erfarenhet från att ha arbetat i Agresso eller motsvarande och med kundtjänstarbete.
Kiwa är idag ett av de mest framgångsrika företagen inom TIC-branschen. Det är vi tack vare våra anställda och deras kompetens. Det är medarbetarna som för oss framåt därför är din utveckling något vi kommer att satsa på!
Oavsett om arbetet är självständigt eller i ett team så är det viktigt att känna sig som en i gänget och bli en del av vår Kiwa-gemenskap! Vi delar med oss av vår kunskap och kompetens och jobbar tillsammans mot utveckling av både individ och företag. Vill du arbeta på ett företag som utmanar och uppmuntrar dig att bli bättre, där din idé kan bli verklighet, oavsett roll, då har du kommit rätt.
Så här söker du
Tjänsten är en visstidsanställning men möjlighet finns till fast anställning.
Ansökningar och intervjuer sker löpande.
För frågor gällande tjänsten kontakta rekryteringsansvarig, Sofija Petrov, på tfn. 010-4793176
Varmt välkommen med din ansökan!