Klättercentret Telefonplan söker heltid och extraarbetande receptionister!

Klättercentret Telefonplan söker heltid och extraarbetande receptionister!

Arbetsbeskrivning

Nu söker Klättercentret receptionister till vår anläggning vid Telefonplan. För alla som arbetar på Klättercentret är den gemensamma nämnaren att erbjuda våra kunder den bästa klätterupplevelsen. Som receptionist hos oss ska du ha fokus på besökarna och att alla ska känna sig välkomna. Oavsett om en vill klättra, köpa ett par klätterskor eller slå sig ner och njuta av en kaffe ska du som receptionist alltid finnas där för att möta kundens behov.
Vi söker nu en receptionist på heltid som i sin tjänst har ett fokusområde på anläggningens butik, samt extrapersonal som kan hoppa in med kort varsel på oregelbundna arbetstider.
Beskrivning: Arbetet som receptionist ställer krav på att du är tillmötesgående, har servicekänsla samt god samarbetsförmåga. Som receptionist på Klättercentret behöver du ha bredd i ditt servicekunnande då du inte är en traditionell receptionist utan du ska även ge god service till våra besökare i cafét och butiken. Du ska se till att vår reception, café, butik och övriga serviceytor alltid är trivsamma för besökaren. Exempel på arbetsuppgifter är att svara i telefon, mail, hjälpa till att hitta rätt utrustning i butiken, försäljning av träningskort, bakning, ta hand om anläggningen och disk i caféet.
Heltidstjänsten med fokusområdet på anläggningens butik innebär att du tillsammans med en kollega har ett extra öga och ser över verksamheten i butiken kopplat till utbud, inköp och behov. Du rapporterar regelbundet till din chef och har ett nära samarbete med din kollega inom fokusområdet för att ta hand om butiken och se till att den har de bästa förutsättningarna för våra besökare.
Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person ser vi att du är lyhörd, engagerad, självständig, samarbetsvillig och noggrann. Vi söker en person med en positiv attityd och inställning. Att kunna identifiera problem och vara lösningsorienterad är egenskaper vi värderar högt.
Förkrav: För att trivas i rollen som receptionist hos oss bör du ha tidigare erfarenhet av kundservice, samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Utöver det så är ett intresse för klättring och kunskap inom klätterutrustning och IT meriterande för rollen.
Omfattning/arbetstid: Vi söker en receptionist på heltid med fokusområde på vår butik, samt extrapersonal som kan arbeta som inhoppare med kort varsel vid t.ex. frånvaro. Den schemalagda arbetstiden varierar och i tjänsterna förekommer helgarbete.
Arbetsplats: Klättercentret Telefonplan (Tellusgången 22-24, 126 37 Hägersten).
Ansökan: Du söker genom att fylla i bifogat formulär och till det bifoga ditt CV samt personliga brev. Var noggrann med att välja korrekt anläggning (Telefonplan) och roll (receptionist) i formuläret. Urval och intervjuer sker löpande och startdatum sätts efter överenskommelse.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telefonplan Hägersten
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 21 mars 2022

Postadress

Tellusgången 22-24
Hägersten, 12626

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024