OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi på Klättercentret Telefonplan nya medarbetare till vår reception inför hösten. Som receptionist gäller det att ha en känsla för att alla våra kunder ska känna sig välkomna. Oavsett om kunden vill klättra, köpa ett par klätterskor eller slå sig ner och njuta av en kopp kaffe ska du som receptionist alltid finnas där för att möta kundens behov.
Beskrivning: Arbetet som receptionist ställer krav på att du har en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god samarbetsförmåga. Som receptionist på Klättercentret behöver du också vara bred i ditt servicekunnande då du inte bara ska vara en traditionell receptionist utan det är även viktigt att du kan ge god service till våra kunder i vårt café och butik. Det innebär att du ska se till att vår reception, café, butik och övriga serviceytor alltid är trivsamma för våra kunder.
Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering av våra receptionister. Som person ser vi gärna att du är serviceinriktad, initiativtagande, flexibel och har lätt för att samarbeta med dina kollegor och kunna arbeta självständigt.
Förkrav: För att trivas i rollen som receptionist på Klättercentret bör du ha tidigare erfarenhet av kundservice samt ett intresse för klättring. Vi förutsätter att du är minst 18 år och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
Arbetstid: Sysselsättningsgraden är på cirka 50%, men kan anpassas inför anställning utifrån önskemål och förändrade behov. Den schemalagda arbetstiden kan komma att variera och i denna tjänst förekommer helgarbete.
Arbetsplats: På vår anläggning på Telefonplan (Tellusgången 22-24, Hägersten).
Tillträde: September.
Sök redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och startdatum sätts efter överenskommelse.
Ansökan: Du söker genom att fylla i bifogat formulär och till det bifoga ditt CV samt personliga brev. Namnge alla dokument med ditt för och efternamn: ”Ann Andersson – CV”. Var noga med att välja korrekt roll (receptionist) och anläggning (Telefonplan) i ansökan.