OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har fått i uppdrag av kund att rekrytera en klient-och försäljningsassistent. Tjänsten består bland annat av att bevaka leveranserna till företagets Key Accounts, att via telefon eller mail hjälpa kunder och säljare med frågor kring leveranser, produkter, offerter etc. Du kommer också hantera ordrar, skriva avtal och sköta annan affärskorrespondens och fungera som försäljningschefens assistent. Kvalifikationer: - Ha några års erfarenhet från liknande arbete - Behärska svenska och engelska i både tal och skrift. - Mycket god datavana och vara en van användare av Word, Excel och Powerpoint. - Tidigare erfarenhet av arbete i affärssystemet Movex ses som meriterande. Viktiga egenskaper hos dig är: - Viljan och förmågan att arbeta självständigt - Driftig - Kunskapshungrig Givetvis ska du också ha god social kompetens och kommunikativ förmåga. Vi kommer hålla intervjuer löpande under annonseringstiden, så är du rätt person för jobbet, välkommen med din ansökan redan idag. Ansökan vill vi ha via vår hemsida www.uniflex.se