Klientspecialist

Klientspecialist

Arbetsbeskrivning

På uppdrag av en av våra kunder i Stockholm söker vi nu en Klientspecialist som vill bli en del av företaget och som vill vara med och bidra till bättre IT-lösningar som gör skillnad för företagets kunder! Är du deras nya kollega?

Tjänsten är en direktrekrytering så anställningen blir direkt hos vår kund.

Arbetsuppgifter
I rollen som Klientspecialist kommer du bli en del av ett team som säkerställer att företagets arbetsplatsleveranser uppfyller kundernas behov och överenskomna nivåer samtidigt som du kontinuerligt arbetar med förbättringar, utveckling och ny teknik. Dina närmaste kollegor är ett sammansvetsat team med hög kompetens.

Du kommer att:
- Vara en teknisk expert inom området
- Ta fram proaktiva och tekniska förslag, se möjligheter samt åtgärder
- Förvalta och utveckla kunders miljöer
- Arbeta med supportärenden och projektaktiviteter

Din profil och kvalifikationen
För att lyckas i rollen tror vi att du har 3–5 års arbetslivserfarenhet inom en liknande roll eller har motsvarande utbildning inom flera av områdena nedan:
- Klientmanagering (Microsoft Endpoint Manager, Intune & SCCM/CM)
- Windows deployment
- Applikationspaketering
- Active Directory & Group Policy
Meriterande kunskaper / erfarenheter:
- Klientvirtualisering
- ITIL
- PowerShell
- MSSQL
Du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat och ser vikten av teknisk dokumentation. Vidare ser vi gärna att du har en utpräglad servicekänsla och är en person som tar ett stort ansvar för såväl din egen prestation som för våra kunder. Vi ser det som självklart att du har ett brinnande intresse för teknik. Du är också analytisk, engagerad och självgående samtidigt som du tycker om att arbeta och vara en del av ett team. Du trivs i en roll med tät kundkontakt och du har lätt att prata med olika typer av människor.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vad vi erbjuder
Hos vår kund får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och vara med på en spännande tillväxtresa. De är ett bolag med entreprenöriella rötter och en kultur som präglas av flexibilitet och samarbete. Företagets mål är att deras kunder – här i Norden och internationellt – ska se dem som en ledande partner för digital transformation.

De är inkluderande och strävar efter genuint samarbete där de arbetar mot gemensamma mål. Inom bolaget finns stora möjligheter till utveckling och de står bakom dig när du vill lära dig mer – inom ditt specialområde, ledarskap eller nya områden. Du är också en del av ett ambitiöst och innovativt företag, vilket innebär att förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur de gör saker är viktiga ingredienser och de är övertygade om att det är så de utvecklas. We're not big blue. We're yellow.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Isabella Hornesjö på tfn: 0734-159392 eller isabella.hornesjo@centric.eu


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 28 februari 2022
  • Ansök senast: 28 maj 2022

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024