KLS söker en administratör, ta chansen att ansöka!

KLS söker en administratör, ta chansen att ansöka!

Arbetsbeskrivning

KLS Ugglarps söker nu en administratör, ta chansen att ansöka!

Nu tar KLS Ugglarps emot såväl nya som erfarna personer som vill jobba hos dem i sommar, med goda chanser till förlängd anställning för de som utför goda prestationer. De söker en organiserad person som studerar ekonomi eller liknande utbildning på eftergymnasial nivå.

Om företaget

KLS Ugglarps är ett slakteri som ligger i centrala Kalmar, de samarbetar med svenska lantbrukare och hanterar både gris, nötkreatur och lamm. Här blir du erbjuden ett jobb med trevliga kollegor, som högt värdesätter att ha roligt på jobbet!

Du kommer att vara anställd som bemanningskonsult hos Lernia, men arbeta på plats hos KLS Ugglarps.

Arbetsuppgifter

Som administratör ansvarar du med dokumentation, ofta i olika datasystem. I din roll ingår även att ta emot förfrågningar/ frågor om slaktdata från leverantörer/ kunder men också internt. Dina arbetsuppgifter kan bl.a. omfatta att förbereda ärenden, göra sammanställningar samt administrera inköp och fakturor. Dina främsta arbetsredskap är dator och telefon.

Formella krav

• Behärskar svenska i tal och skrift obehindrat
• Kan hantera Excel
• Gärna läst/ läser någon form av ekonomisk utbildning eller motsvarande erfarenhet

Meriterande

• Har tidigare erfarenhet som administratör
• Strukturerad

Omfattning

Arbetet förväntas pågå heltid, måndag – fredag, under dagtid. Du ska kunna arbeta hela perioden mellan v. 22 – v. 34. För rätt person finns det stora möjligheter till förlängning, via KLS eller hos Lernias andra kundföretag.

Personliga egenskaper

Det kommer läggas stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi tror att du som söker är en arbetsvillig person som är flexibel med varierande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du är bekant med ekonomi och administrativa system. Du är strukturerad och noggrann, med en stor kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du snabbt kan komma in i nya arbetsuppgifter. Du trivs med att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra samt har en hög arbetsmoral.

Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för tjänsten. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi har inte möjlighet att ta emot samtal under processen, vänligen respektera detta. Har du frågor är du välkommen att mejla till bemanning.kalmar@lernia.se

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer.

Varmt välkommen med din ansökan!

Information

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så välkommen med din ansökan redan idag!

Forma framtiden med oss!

Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 15 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!

Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2022
  • Ansök senast: 21 maj 2022

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024