OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på en intressant och stimulerande framtid inom en expansiv marknad och spännande projekt? Då kan du ha hittat rätt! Vi är nu på jakt efter en lagspelare som vill arbeta med kvalité-, miljö, och arbetsmiljö i vår grupp på Peab Anläggning, Lokal Marknad i Göteborg.
Om jobbet
Arbetet som KMA-samordnare innebär att du ansvarar för att driva och samordna projektets kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöarbete samt att förse platschefer med material och beslutsunderlag inom dessa områden. Du planerar, organiserar och strukturerar ditt eget arbete och kommer att arbeta i ett tätt samarbete med såväl interna som externa aktörer. Du ingår i vår Göteborgsbaserade anläggningsgrupp där vi i dagsläget har en KMA-samordnare anställd. Tillsammans kommer ni att hjälpas åt att utveckla gruppen och se till att projekten levererar inom områdena kvalité, miljö samt arbetsmiljö. Utöver detta kommer du även ingå i ett regionalt KMA-forum där ni delar med er av era erfarenheter och summerar tidigare utmaningar.
Du kommer att få bra kännedom och överblick av de olika projekten, hur det går och vad som behöver göras. Inom Peab arbetar vi ständigt med att utveckla vår personal. Denna tjänst ger dig värdefull erfarenhet som du kan ha med dig för att vidareutvecklas inom branschen. Alternativt att du fortsätter att utveckla dig till en specialist inom området.
Krav för tjänsten:
- Kvalitet-, Miljö- eller Arbetsmiljöutbildning, projektingenjörsutbildning, KY-utbildning, eller motsvarande.
- Svenska i tal och skrift, eftersom det är Peabs koncernspråk
- Goda kunskaper i officepaketet
- Bil och körkort B
Meriterande:
- Erfarenhet från liknande arbete eller bransch
- Om du har koll på standarderna ISO 9001, ISO 14001 och ISO 45001.
Du är:
- Strukturerad, självgående och kan styra ditt arbete självständigt
- Initiativtagande som samlar in och förstår fakta
- Samarbetsvillig både internt och externt
- Kommunikativ i tal och skrift
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta Victoria Borgljung, Arbetschef, victoria.borgljung@peab.se.
Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta Sanna Klingström, HR, sanna.klingstrom@peab.se.
Vi gör löpande urval! Skicka din ansökan senast 2022-11-10.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anki Säärelä, personalplanerare
026-54 61 13
Daniel Zetterberg, platschef
0733 33 94 61, 904 181 92
Anders Perols, bitr arbetschef
073-337 19 09
Erika Johansson, personal
0243-696 04
Tomas Säfström, arbetschef
0243-696 06, 0733-33 94 44
Per Östlund, arbetschef
026-54 61 29, 0733-37 19 53
Britta Häggström, Personalsamordnare
021-15 49 08
Stefan Ling, Arbetschef
021-15 49 05
Roger Patriksson, Platschef
0733-37 29 33
Annica Nilsson, personal
090-71 20 86, 0733-37 18 55