OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cambio är en av nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande för hela kedjan inom vård och omsorg. Målet är att erbjuda de mest innovativa digitala lösningarna för regioner, kommuner och privata vårdgivare. Vi är i dag runt 700 anställda i flera länder. Cambio är certifierade av Great Place To Work och i år placerade vi oss på topp 15-listan och fick utmärkelsen ”Sveriges bästa Arbetsplats 2020”!
Din roll och teamet
Cambio levererar traditionellt sätt produkter men är nu mitt uppe i ett intensivt arbete att börja leverera produkter som tjänst - Managed Services. Nu söker vi dig som vill vara med att utveckla och etablera vår satsning på framtidens supporttjänst för Sveriges framtida största vårdinformationssystem. Vill du vara med på vår resa?
I rollen som Knowledge Manager kommer du sitta på en nyckelroll för att leverera support på toppnivå till våra kunder och användare. Som Knowledge Manager är du spindeln i nätet och ansvarig för att bygga upp och underhålla vår kunskapsdatabas. Du koordinerar och driver arbetet med att få in och strukturera kunskapsartiklar från flera delar av företaget, följa upp användningen och trender samt kontinuerligt förbättra användandet för både våra externa användare samt de interna intressenter och användare som finns. Vi ser att en välstrukturerad kunskapsdatabas och tillhörande verktyg är grunden för att kunna leverera snabb och effektiv support. Det blir också ditt ansvar att tillsammans med våra kunder och användare säkerställa att vår kundportal med bland annat self-service är anpassad efter användarnas behov. Det ska var enkelt att göra rätt och den bästa supporten är den som inte initierar ett samtal till vår telefonsupport. Du rapporterar till Service Delivery Manager som har personalansvaret för supportgruppen.
Som Knowledge Manager kommer du under det första året vara med och bygga upp det ramverk och de system och rutiner som kommer styra vår support i framtiden. Du får vara med på resan från början och har stor möjlighet att driva och forma arbetet för att möjliggöra bästa möjliga support och informationsspridning. Ett tätt samarbete med andra avdelningar på Cambio krävs och möjliggör ett varierat och utvecklande arbete.
På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva. Just du ska ha möjlighet att kliva framåt, både som människa och medarbetare. Dessutom har vi mycket trevligt tillsammans.
Om Dig
Vi tror att du tycker om att hjälpa människor och gillar snabb återkoppling i det dagliga arbetet. Som person är du en självgående, flexibel och prestigelös lagspelare men som även kan driva utredningar på egen hand. Du tempoväxlar enkelt och rör dig obehindrat mellan detaljer och den större bilden. Då du kommer att arbeta mycket med andra team och delar av Cambio så ser vi att du har lätt för att knyta nya kontakter och utveckla samarbete mellan team.
Krav
- Minst 3 års erfarenhet av Knowledge Management och arbete med kunskapsdatabaser.
- Erfarenhet av arbete inom produktsupport med 10,000+ slutanvändare.
- Stort användarfokus och förmåga att bygga långsiktiga relationer internt och med k under.
- Erfarenhet av verktyg (ITSM-system) kring Knowledge Management.
- God kommunikativ förmåga på svenska och engelska i både tal som skrift.
Meriterande
- Erfarenhet av telefonsupport eller liknande.
- Erfarenhet av COSMIC.
- Erfarenhet av sjukvård och relaterade IT-system i någon form.
Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning
Omfattning: Heltid
Plats: Linköping, men vi tar även emot ansökningar från kandidater som är baserade i Stockholm men har möjlighet att pendla till Linköping 1 dag/vecka
Vi ser fram emot din ansökan!