OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kock sökes till en av Sveriges bästa konferensanläggningar
På Kämpasten möts hela världen!
Kämpasten är en konferens- & utbildningsanläggning utformad för att möta högsta krav på lärmiljö och forum för nätverkande. 20 minuter från Arlanda ligger anläggningen vid Mälarens strand strax väster om Sigtuna. För oss är det självklart med ett gott värdskap, mat & dryck av högsta klass, miljöarbete och trygghet för våra gäster och i allt detta hållbarhet i fokus.
Vi kan erbjuda 5 konferenslokaler, 19 grupprum 2 matsalar och 116 enkelrum.
Här finns de optimala förutsättningarna för möten och nätverkande. Vi gör detta genom att erbjuda lokaler, teknik, logi, mat, dryck, aktiviteter, service och atmosfär som syftar till att skapa en vistelse av yppersta klass. Maten vi tillagar är på högsta möjliga nivå och vi jobbar främst i det nordiska köket med moderna internationella influencer. Självklart jobbar vi så mycket vi kan med närproducerat och att vara hållbara då vi är KRAV-certifierade.
Handelshögskolan i Stockholm, en av Europas största och ledande aktörer för verksamhets –och ledarutveckling, äger anläggningen som invigdes 1982 och som drivs av Sodexo Meetings sedan 2008.
Vi erbjuder dig som söker
• En möjlighet att utvecklas i ett professionellt och passionerat team i vårat häftiga kök
• En fantastisk arbetsmiljö
• Branschens bästa arbetstider (mestadels mån-fre)
• Trygg arbetsgivare
Vi söker dig som
• vill jobba på en hög servicenivå
• alltid sätter gästen i fokus
• har ett genuint matintresse
• tycker om att arbeta i team
• har en positiv inställning och en lösningsorienterad attityd
• är lyhörd och har god kommunikationsförmåga
• har minst 5 års erfarenhet och gärna bageri /konditori sedan innan
Observera att vi tillsätter tjänster löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Kontaktuppgifter:
Niklas Pallgren Kökschef Tel:0765268509
niklas.pallgren@sodexo.com
Sodexokoncernen
Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom servicetjänster för livskvalitet, en grundläggande faktor för individers och organisationers förmåga att prestera. Sodexo har verksamhet i 55 länder och våra 412 000 medarbetare servar 100 miljoner människor varje dag. Sodexokoncernen utmärker sig för sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster, FM-tjänster och lösningar för medarbetarförmåner. Vi levererar kvalitativa och flexibla matupplevelser, skapar attraktiva och inkluderande arbetsplatser, hanterar och underhåller infrastruktur på ett säkert och miljövänligt sätt, erbjuder personligt anpassat stöd till patienter och studenter, samt skapar program som stärker engagemanget hos medarbetare. Ända sedan dag ett, har Sodexo fokuserat på den konkreta vardagen genom sina tjänster, för att bidra till en positiv ekonomisk, social och miljömässig inverkan över tid. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,