Kökssäljare till Electrolux Home i Sickla

Kökssäljare till Electrolux Home i Sickla

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Electrolux Home, Electrolux franchisekedja, är specialister på allt som hör köket till, och som Kökssäljare hjälper du våra kunder med såväl planering som skissande till montering och besiktning. Du och dina kollegor tar hand om kunden hela vägen och ser till att de får sitt drömkök.
I rollen som kökssäljare i Electrolux Home´s butik är du med i hela försäljningskedjan, från första kundkontakt, den kreativa delen med köksuppritning fram till slutleverans av kök. Du kommer även att följa upp leveranserna, skapa offerter och jobba med försäljning av butikens produkter. Ytterligare kommer du att genomföra hembesök hos kund för att leverera bästa möjliga service samt agera kontaktperson genom hela processen. Du arbetar självständigt samt ansvarar för både kundens upplevelse och att driva affären framåt.


Om företaget
Du blir anställd på retailbyrån Mashup Agency som är ett inspirerande och växande bolag. Vi är kreativa och utmanar gärna den traditionella retail-modellen.
Tillsammans med varumärken som har en hög varumärkesambition, säljer vi varor och tjänster på ett kreativt och modernt sätt direkt till konsument.
Hos oss brinner vi för att skapa glada kundmöten i våra butiker!

Mashup Agency är ett dotterbolag till WorkShop – The consumer experience agency som är Nordens största och ledande retailbyrå. Workshop hjälper några av världens största varumärken ge sina konsumenter en shoppingupplevelse i världsklass genom att erbjuda strategiska, kreativa och taktiska sälj- och marknadsföringstjänster.
https://www.work-shop.se


Din profil
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet inom B2C-försäljning och/eller service. Det är högt meriterande om du har yrkeserfarenhet som kökssäljare. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt har B-körkort.

För att lyckas i rollen som kökssäljare är du resultatinriktad och har en hög förståelse för affärer. Du är prestigelös, noggrann samt trivs i en roll med högt tempo. Vidare ser vi att du är driven, nyfiken och vill ge varje kund samma exceptionella service. Du ser vikten i att finnas med hos kunden från inledande samtal till slutförande av affär för att inge ett förtroende hos kunden. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid din personlighet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på telefon 076 – 875 11 46 eller Sarah.lindgren@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 8 september 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


19 november 2024