OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JOBBA FÖR LEENDEN!
Vill du vara med och bidra till Folktandvården Skånes fortsatta utveckling? Som ledande inom oral hälsa jobbar vi varje dag för att alla skåningar ska hålla sig friska i munnen och vara stolta över sina leenden - hela livet.
Som Skånes största tandvårdsaktör har vi stor kraft att utveckla framtidens tandvård. Vi satsar på ny teknik, forskning och nya arbetssätt. Med Folktandvården Skåne Academy erbjuder vi alla medarbetare kompetensutveckling under hela sin karriär.
Enheten Service är en nystartad del av Folktandvården Skånes huvudkontor. Vi är ett härligt gäng på cirka 15 kollegor med kompetenser inom olika områden, såsom IT-support, ekonomi och HR. Vårt uppdrag är att utveckla och effektivisera arbetsflöden för att kunna ge en bred service till våra kliniker. Huvudkontoret ligger intill centralstationen i Lund.
Är du lösningsorienterad och drivs av att ge bästa möjliga service? Vi söker nu en kollega som vill vara en del av vårt nya team.
ARBETSUPPGIFTER
På enhet Service kommer du att hantera en stor variation av ärenden via telefon, mejl och webb. Det kan vara allt från enklare användarfrågor till mer komplex felsökning, främst i journalsystemet Carita och i övriga stödsystem som PASiS och Raindance. Du kommer till största del att hantera ärenden som rör frisktandvårdsavtal och tillhörande ekonomiadministration, samt att på olika sätt medverka till kompetensutveckling på klinikerna. På enheten har vi ett nära samarbete och hjälps åt med olika administrativa arbetsuppgifter inom ramen för vårt uppdrag.
Vår service är en avgörande del i våra kollegors upplevelse. Tillsammans med kollegerna på enheten blir du delaktig i utvecklingen av arbetssätt och arbetsflöden för att kunna erbjuda Folktandvården Skånes medarbetare bästa möjliga service.
Hos oss erbjuds du ett omväxlande arbete och kunskapsutbyte med erfarna kollegor. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vår verksamhet och här finns möjligheter för dig att vidareutvecklas samt att bidra med ditt engagemang.
KVALIFIKATIONER
Vi välkomnar dig som har minst godkänd gymnasieutbildning samt goda kunskaper svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vidare har du god erfarenhet av att arbeta inom kundservice och/eller telefonsupport, samt tidigare arbetslivserfarenhet inom tandvård och journalsystemet Carita. Du som söker har ett stort intresse för IT och är van vid att hantera olika program och system.
För att lyckas i rollen är du lösningsorienterad och väljer att se utmaningar som möjligheter. Du är flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du är även noggrann, strukturerad och proaktiv. Att arbeta både självständigt och tillsammans med andra ser du som en självklarhet. Som person har du förmågan att sätta kollegernas behov i centrum och strävar alltid efter att ge bästa möjliga service och bemötande.
Vi söker nu dig som ser fram mot att bidra till Folktandvården Skånes fortsatta utveckling. Allt i linje med våra kärnvärden Nyskapande, Öppna och Tillsammans.
Vill du vara med och jobba för leenden? Vi ser fram emot din ansökan!
för leenden? Vi ser fram emot din ansökan!
ÖVRIGT
Folktandvården Skåne är ett av Sveriges tio största hälsoföretag med över en miljon besök varje år. Vi är ett bolag, helägt av Region Skåne med närmare 1 500 anställda. Vi finns på 44 orter runt om i Skåne och består av 69 kliniker för allmän- och specialisttandvård. Våra dörrar är öppna för alla skåningar oavsett behov.
Kontaktpersoner på detta företaget
Topas Klinikchef Wivi-Anne Lidén
010-441 83 73, 0727-265290
Topas Klinikkoordinator Margareta Holm
010-441 83 74, 0732-193275
Skintebo Klinikchef Eva-May Segerfelt
010-441 86 67
Skintebo Klinikkoordinator Agneta Mossberg-Kvist
010-441 86 69
Vision Annelie Sandell
070-2047172
HR-konsult Margaretha Sandin
010 - 441 70 75, 0706-12 16 64
TT Carina Bergman
0505-183 90
TT Kerstin Björlin
010-441 97 10
TT Kerstin Söderström
010-441 89 10
Klinikchef Kristina Berner
010-441 71 42