OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Starka tillsammans - Bli en av oss
Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.
Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig. Läs mer om oss på career.payexgroup.com (https://career.payexgroup.com/).
Customer Operations uppdrag är att leverera PayEx tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, mejl och för konversationer i sociala medier med våra kunder och deras kunder.
Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!
Dina uppgifter vid kundservice inom Tailored Retail Finance kommer vara att svara våra kunder som söker oss via telefon och mejl. Oftast handlar frågorna och ärendehanteringen om adressändring, olika betalningslösningar och ansökningar.
Du kommer ha möjlighet att arbeta i våra fina lokaler i Visby innerstad, omgiven av drivna inspirerande kollegor som brinner för kunderna i allt vad vi gör. Kundnöjdheten i våra team är väldigt hög och du kommer få bidra till fortsatt goda kundrelationer.
Vi letar efter dig som: Älskar att jobba med starkt kundfokus, telefonen som främsta arbetsverktyg och kan identifiera dig med våra värderingar; Öppen, enkel och omtänksam.
- Har god initiativ- och genomförandeförmåga
- Har god analytisk förmåga och förståelse för komplexa sammanhang
- Är snabblärd
- Har god kommunikationsförmåga och hanterar både svenska och engelska, i tal och skrift
Vi tror även att det är bra om du har:
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom exempelvis kundservice med telefon och dator som främsta arbetsverktyg
Vill du bli vår nya kollega? Skicka din ansökan redan idag!
Tjänsten är på cirka 60%, med start så snart som möjligt. Sista arbetsdag i mitten av augusti. Placeringsort: Visby
Sista ansökningsdag är 2022-05-22. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta Team Manager Henrik Larsson henrik.larsson@payex.com eller Team Manager Monica Hagström monica.hagstrom@payex.com
Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84
Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.
PayEx Ledger & Factoring är namnet på vårt erbjudande för tjänster inom rating och billing, faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering.
Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.
Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.