OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiverkstan är en liten familjär byrå med kontor i Sundsvall och Söderhamn.
Vi erbjuder våra kunder ett brett utbud inom ekonomi såsom löpande redovisning, löneadministration, bokslut, årsredovisningar, inkomstdeklarationer, bolagsärenden, rådgivning och övrig administration och vårt digitala arbetssätt har gjort att vi har kunder i hela Sverige.
Hos oss arbetar du i en flexibel arbetsmiljö med högt i tak och goda möjligheter att vara med och påverka. Vi är måna om att trivas ihop och vi erbjuder potential för dig att växa i din konsultroll genom löpande utbildningar och de varierande uppdrag som du kommer att arbeta med.
Vem är du?
Vi tror att du har förmågan att hantera ett stort flöde av kunder samt strukturera och prioritera mellan dina arbetsuppgifter.
Du vet vad det innebär att hålla deadlines och har en hög arbetsmoral. Du har en prestigelös och ödmjuk inställning till både dina kunder och kollegor. Vi arbetar nära våra kunder vilket innebär att du behöver vara engagerad, tillgänglig, positiv och serviceinriktad.
Vi erbjuder bl. a. trevliga kollegor och fina lokaler, förkortad arbetstid, sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag & friskvårdstimme
Tjänsten innebär framför allt löpande redovisning och löneadministration men det är önskvärt att du kan upprätta bokslut & årsredovisningar samt inkomstdeklarationer.
Vi är ett litet team och vi sätter stor vikt vid rätt person. Tjänsten är heltid, tillsvidare och kan tillsättas innan sista ansökningsdag.