OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Miss Mary of Sweden, founded in 1957, is an international lingerie company that designs, produces and sells lingerie and swimwear online direct to consumer and in wholesale. The essence of our business is to test our styles in our catalogues in the Scandinavian market and to offer the best sellers to consumers through our own webshop and to mail order companies around the world. We are an established brand in many European markets and pride ourselves on craftsmanship and production of high-quality, well fitting garments. Miss Mary of Sweden is still based in Sweden with an in-house design and development team in order to maintain the exclusivity of our styles.
Vill du ha ett jobb där du uppmuntras ta ansvar, vara innovativ och ge bästa möjliga service till kunden? Till vårt serviceteam söker vi nu fler glada och lösningsorienterade kundtjänstmedarbetare med brinnande intresse för underkläder.
I rollen som kundtjänstmedarbetare hanterar du mail och meddelanden ifrån våra kunder som berör ordrar, leveranser, tillgänglighet, priser, produkter, returer mm. Du ansvarar för att vår servicenivå är i världsklass och fångar varje möjlighet att ge våra kunder en exceptionell kundupplevelse.
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du:
Genom inkommande mail och meddelanden i sociala kanaler hjälpa våra kunder
Informera om våra produkter och ge råd om lämpliga produkter utifrån kundens behov
Hålla löpande kontakt med lager och E-Commerce team gällande in- & utleverans, frakt etc.
På Miss Mary of Sweden erbjuds du en arbetsplats centralt i Borås där du arbetar enligt kollektivavtal. Uppskattad arbetstid: vardagar 08:00 - 17:00.
Din profil
För att trivas i rollen behöver du vara engagerad, social och lyhörd. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundbemötande och har en självklar känsla för service. Vidare är du en god lyssnare som har vana vid att förankra och bemöta kunders olika behov på ett professionellt sätt.
Då vi har många internationella kunder förutsätter vi att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Ytterligare språk är meriterande.
Är du den vi söker?
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning där tillträde sker enligt överenskommelse. Vi kommer initialt att behöva din hjälp t.o.m. vecka 34 men för rätt person finns goda möjligheter till en fortsatt anställning.
Vid ansökan, maila oss ditt CV och personligt brev på work@missmary.se. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Ida Hallberg på ida.hallberg@missmary.se.
Vi ser fram emot din ansökan!