Kombinerad assistenttjänst till konferenscenter

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en kombinerad ekonomi/ kontorsassistent till ett Mäss- och konferenscenter som ligger på Södermälarstrand. Företaget erbjuder unika lokaler till fester och konferenser och har under 34 år haft en mängd stora som små företag och organisationer på olika typer av evenemang. ARBETSUPPGIFTER: Dina arbetsuppgifter blir att agera spindeln i nätet inom alla de områden företaget rör sig. Det kan vara allt ifrån att ha kontakt med kunder och svara på inkommande förfrågningar till uppgifter inom ekonomi. Ca 50 % av din tjänst kommer att vara inom ekonomi, företaget använder sig av Hoogia. Du ansvarar för att fakturera, ta fram fakturor, underlätta för den löpande bokföringen osv. Du kommer att jobba med all berörd verksamhet och vara beredd att ta tag i vad som behövs göras för stunden. Detta kräver att du även har förmågan att sätta dig in i dina kollegors funktioner och kunna tänka ett steg före om du ser att något behöver göras eller förbättras. KVALIFIKATIONER: Du som söker ska vara ung och energisk och gärna ha ett par års erfarenhet från assistenttjänster eller annat administrativt arbete. Du har utbildning eller någon erfarenhet inom ekonomi, gärna Hoogia, och du trivs när det är mycket att göra. Som person är du tuff, har förståelse för privatstyrda företag, och du har även en hög nivå av struktur i ditt arbete. Viktigt är att du är självgående, ser vad som behöver göras och gör det! Tjänsten innebär ett spännande och utåtriktad jobb i en dynamisk verksamhet, och passar dig som tilltalas av detta! UPPDRAGET: Uppdraget innebär en uthyrning till kunden, och ska därefter övergå till en fast tjänst. Tillsättning omgående. Lön efter kompetens och bakgrund

Sammanfattning

Liknande jobb


20 december 2024