Kommersiell Förvaltare till Midroc

Kommersiell Förvaltare till Midroc

Arbetsbeskrivning

Vår kund Midroc Property Development utvecklar och förvaltar bostäder och kommersiella lokaler. På Midroc vill man bidra till en bättre framtid genom att utveckla hållbara bostäder, lokaler och stadsmiljöer som gör det möjligt för människor att växa och företag att utvecklas. Deras verksamhet bedrivs främst i Skåne och i Stockholmsområdet, med kontor i Malmö, Helsingborg och Lund.

Vi söker nu dig som vill axla rollen som Kommersiell Förvaltare, med placering på huvudkontoret i Malmö, under en av deras ordinarie medarbetares föräldraledighet. Önskad start på uppdraget är runt den: 4 - 11 maj. Uppdraget sträcker sig sedan minst fram t.o.m. september 2020.

Vill du ta del av Midrocs resa mot en bättre framtid? Du blir en del av en organisation som vill ligga i framkant när det gäller kontors- och bostadsutveckling, och som Kommersiell Förvaltare blir du en viktig resurs i bolaget. Som Kommersiell Förvaltare ansvarar du för den dagliga verksamheten i två utav World Trade Center-fastigheterna i Malmö. Du ansvarar för att fastigheterna är uthyrda i rätt omfattning, till rätt hyresgäster och till rätt villkor.

I arbetsuppgifterna ingår att leda den dagliga verksamheten, inklusive att arbetsleda och planera resurser för reception och konferensverksamhet. Du kommer att genomföra kundvårdsaktiviteter med målet att bibehålla goda relationer med befintliga kunder. I ansvaret ligger även att proaktivt verka för att få in intressenter för lokaler, abonnemang och konferenser, marknadsföring av verksamheten i sociala media och hemsidor samt försäljning av servicetjänster och konferenser.

Tjänsten är placerad i Malmö och rapporterar till Fastighetschef Malmö.

Mer information om Midroc finns på: www.mpd.midroc.se



Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning, kundservice och arbetsledning, samt har haft resultatansvar för en verksamhet. Du har stor förståelse för affärer och är duktig på att hitta nya affärer och bygga affärsmässiga relationer. Som person är du en positiv, ansvarstagande, flexibel person som ser möjligheter snarare än problem.

Vi tror att du har läst ekonomi och att du har mycket goda kunskaper i Officepaketet (Word, Excel, Powerpoint). Dina kunskaper i svenska och engelska är också mycket goda, både i tal och i skrift.

Midroc ser positivt på mångfald och välkomnar sökande med skiftande bakgrund. Mångfald skapar dynamik och nya perspektiv.



Varmt välkommen med din ansökan!

Tjänsten söker du genom att registrera dig på experis.se och ansöka via länken. Urval och intervjuer sker löpande så tillsättning kan komma att ske före ansökningstidens slut. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Konsultchef Åsa Nelson på 040-660 63 67 alt. Asa.nelson@se.experis.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 februari 2020
  • Ansök senast: 25 mars 2020

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


Uthyrare- och förvaltningsadministratör

27 december 2024

27 december 2024

27 december 2024

20 december 2024