Kommersiell lokaluthyrare för uppdrag omgående

Kommersiell lokaluthyrare för uppdrag omgående

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en kombinerad roll med sälj och administration? Är du grym på hyresjuridik och kontraktsförvaltning med intresse för lokaluthyrning? Då är rollen som uthyrare hos vår kund exakt vad du söker. Ansök redan nu då vår kund har ett omgående behov!

Om tjänsten
Uppdraget hos vår kund innebär att du kommer att arbeta inom ramen för generella lagar och regler för bolagets policys och rutiner samt affärsplan.

• I samråd med områdeschefer och förvaltare ansvara för uthyrning och utveckling av vakanta lokaler för att öka fastigheternas attraktivitet och värdeutveckling på lång sikt.
• Bevaka befintliga vakanser inom ditt område, sätta mål för uthyrning och förankra med förvaltaren.
• Ansvara och planera för genomförande av marknadsbearbetning och marknadsaktiviteter såsom fotografering, framtagande av annons och annonsering.
• Berabeta egna upparbetade nätverk, befintliga kundkontakter samt bearbeta nya kunder och kundvägar.
• Boka, planera och arrangera visningar av utannonserade objekt.
• Hantering av prospekt, förhandling ända fram till avslut.
• Upprätta hyreskontrakt, inklusive bilagor och formulering av villkor.
• Administration av hyreskontraktet i fastighetssystemet.
• Ansvarar för uppsägning och omförhandling av lokalkontrakt, inkl. bevakning av möjliga omförhandlingar.
• Ansvara för prövning av överlåtelser.
• Medverka vid ombyggnationer och hyresgästanpassningar.
• Ansvara för omvärldsbevakning, lokalmarknad, utveckling av affärsnätverk.


Vem är du?
• Eftergymnasial utbildning
• Säljutbildning och kunskap i hyresjuridik
• Flerårig erfarenhet av kommersiell lokaluthyrning, förvaltare med ansvar för uthyrningsprocessen
• Erfarenhet från hyresgästanpassningar

Vi söker dig som är lösningsorienterad, noggrann och känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är serviceinriktad och samarbetsvillig samt förstår värdet av kollegor och teamwork. Som person är du prestigelös, strukturerad och då du kommer ha många kontakter i organisationen ser vi att du har hög social kompetens och är bra på att kommunicera. Du är en drivande och självständig person som går igång på utmaningar och som gillar utveckling.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid där du arbetar för Poolia ute hos vår kund. Uppdraget är tänkt att starta i början på maj för att sedan pågå till slutet på september. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2020
  • Ansök senast: 26 april 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Uthyrare- och förvaltningsadministratör

27 december 2024

27 december 2024

27 december 2024

20 december 2024