OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
Till en av våra kunder, en multinationell koncern med högteknologisk produkttillverkning söker vi nu en Kommersiell Projektledare. Det här uppdraget är en fantastisk möjlighet för dig som vill arbeta i en modern, internationell och framåtsträvande teknisk miljö.
Det här är ett konsultuppdrag hos vår kund som avser starta i Juli och du är anställd av Unik Resurs.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Var en del av en öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan. Genom att göra hållbara energilösningar mer kostnadseffektiva, utveckla ny teknik för framtidens smarta industri och elektrifiera passagerar- och godstransporter, förverkligar vi vår vision om en hållbar värld.
Har du en stark passion att växa inom det kommersiella området? Letar du efter ett roligt jobb som erbjuder dig variation? - här är jobbet för dig! Vi söker för närvarande efter en ny kollega för att gå med i vårt engagerade projektteam.
Utmaningen
- Du kommer att vara den kommersiella kontakten mot kunder, leverantörer, partners och andra interna och externa intressenter som banker, försäkringsbolag, personalfunktioner samt mot andra företag.
- Du kommer att ha ansvar för de ekonomiska resultaten inom projektet, som att hantera projektrisker och möjligheter i samarbete med den tekniska projektledaren.
- Du kommer att vara ansvarig för att uppfylla de kommersiella avtalskraven som "villkor", fakturering, betalningar, finansiella garantier, skatter, försäkringar, säkring, skadestyrning samt budgetering, uppföljning och rapportering.
Din profil
- Du har en akademisk examen, helst inom affärer/ ekonomi.
- Vi tror att du har kommersiell erfarenhet, kan hantera kommersiella frågor på ett professionellt sätt och att du har minst 5 års erfarenhet från en liknande roll.
- Du förstår värdet av att tillfredsställa din kund och har erfarenhet av att samarbeta med kunder i olika kulturer.
- Du är utåtriktad, ambitiös och har en bra förmåga att arbeta i ett team.
- Du tar ansvar, är detaljerad och ser till att leverera i tid och med rätt kvalitet.
- Du har erfarenhet av att arbeta i Excel. Kunskap i SAP är en fördel.
- Du kan kommunicera på engelska, både i tal och skrift. Andra språk är meriterande.
Ansök redan idag!
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Cecilia Alegria Furberg och nås på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se eller på
073-9252586
Väl mött!
Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84