Kommersiell Projektledare

Arbetsbeskrivning

Vi är ett gäng kreativa, ambitiösa individer med enorm passion för det vi gör. För att lyfta oss ytterligare behöver vi dig med struktur och helhetsbild som kan projektleda vår kommersiella verksamhet och utveckla våra säljprocesser. Du arbetar vid sidan av vår kommersiella chef och kommer ha en viktig roll i vår strävan efter att alltid bli bättre. Rögle BK är mer än hockey – och du blir en nyckel i det.
Om Rögle BK
Hockeyklubben Rögle BK grundades år 1932 och är idag ett regionslag med supportrar över hela landet. Inför säsongen 22/23 går vi in som regerande mästare i Champions Hockey League och SHL:s grundserie. Vi har också en barn- och ungdomsverksamhet där vi strävar efter att ge våra 500 medlemmar ett livslångt intresse för hockey, en bra uppfostran och rätt sociala verktyg för hela livet. Vi är mer än hockey.
Vi arbetar vi för att bli lite bättre varje dag. Oavsett var i organisationen vi arbetar vill vi utföra vårt arbete med: Passion, Ambition, Gemenskap, Ödmjukhet och Tillit. Vi är superstolta över vår fina arena, som vi under säsongen 21/22 byggde ut för att kunna ta emot ännu fler supportrar och partners och förbättra publikupplevelsen innan, under och efter match.
Tillsammans med vår organisation, spelare och partners skapar vi Rögle BK.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för att koordinera och samordna aktiviteter inom Rögle BKs kommersiella organisation. Detta innebär bland annat:
Ansvara för kommersiella projekt
Koordinering och genomförande av nätverksträffar och aktiveringar för vårt företagsnätverk
Projektleda våra matcharrangemang, säkerställa ett effektivt internt samarbete och skapa en arenaupplevelse utöver det vanliga
Effektivisering och digitalisering av säljstrukturer
Säkerställa att vi följer centrala SHL aktiveringar
Ansvara för struktur och administration inom Rögle BKs CRM-system (Lime), Get Accept och avtalshantering.

Vem är du?
Vi tror att du är en utåtriktad, strukturerad person med ett charmigt kontrollbehov. Du trivs med ordning och reda och är van vid att självständigt driva ditt arbete framåt. En förutsättning för att lyckas i rollen är att du har en förmåga att bygga relationer, kommunicera och interagera med olika typer av människor. Vi ser gärna att du haft en roll i en säljande miljö, förstår säljstrukturer samt drivit och koordinerat projekt.
Det är en bonus om du tidigare har arbetat i wordpress, photoshop, illustrator.
Du kommer att ingå i vår kommersiella organisation och rapportera till Kommersiell Chef, Kari Litmanen. Dina arbetstider kommer vara förlagda under dagtid samt kvällar och helger i samband med matcher och event.
Rollen är en tillsvidareanställning där provanställning tillämpas.
Välkommen med din ansökan till personal@roglebk.se senast den 16 oktober. Intervjuer sker löpande och vi ber dig därför att inte vänta med din ansökan.
För frågor kontakta:
Kari Litmanen, Kommersiell Chef, kari.litmanen@roglebk.se
eller Louise Ziegler, HR Chef, louise.ziegler@roglebk.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Rögle Bandyklubb Ängelholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2022
  • Ansök senast: 16 oktober 2022

Postadress

Ishallsvägen 2
Ängelholm, 26254

Liknande jobb


22 november 2024

20 november 2024

Interim MarCom Project Manager

Interim MarCom Project Manager

19 november 2024