OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Responsa utökar nu teamet med en kommunikation och säljansvarig. Du ansvarar för hemsida, sociala medier och all vår kommunikation utåt till våra kunder samt anställda. Rollen innefattar även nykundsförvärv med aktivt uppsökande arbete. Du bygger nya relationer och kartlägger våra kunders behov av personal och kompetens.
Vi på Responsa för samman drivna talanger inom servicebranschen och skräddarsyr matchning mellan konsult och uppdragsgivare. Vi sköter hela rekryteringsprocessen samt utbildning och administration för arbetspass och schema.
Responsa startade 2012 och har idag flertalet stora kunder i Stockholmsområdet och erbjuder rekrytering och uthyrning av personal till bland annat event, konferens och restaurang. Vi har nu för avsikt att bredda våra områden och är i behov av att kommunicera detta utåt.
Erfarenhetsmässigt så ser vi gärna att du:
Med lätthet kommunicerar via sociala medier i samtliga kanaler.
Har en outtröttlig problemlösningsförmåga och är en fena på kreativa idéer.
Du gillar att paketera snygga lösningar för kommunikationen utåt och har ett öga för formgivning.
Tjänsten är på heltid med lön och tillträde enligt överenskommelse. Vi sitter i nyrenoverade lokaler centralt i Stockholm.
Arbetet utgår på plats.
Vill du ansöka utan CV kan du lägga till din Linkedin och du kan även svara på frågorna istället för att bifoga personligt brev.