OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Partille kommuns vision är att man ska leva mitt i det goda livet. Våra 37 000 invånare och människor som arbetar och verkar i kommunen ser vi som våra kunder. Det är upp till oss 2 800 anställda, att leverera kvalitet och service som innebär att det ska vara gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Internt arbetar vi med en gemensam kultur för alla anställda som rustar oss för uppdraget. Värdeorden i kulturarbetet är allas lika värde, professionalitet och framåtanda.
Som ett led i Partille kommuns strävan att vara en attraktiv arbetsgivare pågår ett viktigt förändringsarbete. Detta förändringsarbete innebär att du som anställd i Partille kommun under 2017 och framåt kommer ha rätt att utöver den utannonserade tjänstens sysselsättningsgrad själv välja annan sysselsättningsgrad. Heltid skall vara en rättighet, deltid en möjlighet
Partille kommuns vision är att man ska leva mitt i det goda livet. Våra 37 000 invånare och människor som arbetar och verkar i kommunen ser vi som våra kunder. Det är upp till oss 2 800 anställda, att leverera kvalitet och service som innebär att det ska vara gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Internt arbetar vi med en gemensam kultur för alla anställda som rustar oss för uppdraget. Värdeorden i kulturarbetet är allas lika värde, professionalitet och framåtanda.
Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.
ARBETSUPPGIFTER
Kultur- och fritidsförvaltningen växer och vår marknadskoordinator behöver ett operativt stöd. Någon som på uppdrag snabbt kan skriva en nyhet, tillverka en affisch samt hantera Partille kommuns webbplats och Facebooksidor. Du ska alltså gilla att skriva och vara hemma i sociala medier och på webben. Många gånger handlar det om att snabbt få ihop en kort text och publicera den i olika kanaler.
Men – hälften av din arbetstid skall du göra något helt annat, nämligen administrativa uppgifter för förvaltningen som att kontera fakturor, fakturera kund, rekvirera lönebidrag med mera. Du får utbildning på plats och ingen erfarenhet krävs, men du bör vara noggrann, ha respekt för lagstiftning, ta ansvar och ha lätt att lära.
Kanske en udda kombination av arbetsuppgifter, men vi tror att du finns därute. Den här tjänsten är ett steg in i kommunikationsbranschen och kombinationen av arbetsuppgifter gör att vi kan erbjuda en heltidstjänst. Hör av dig!
KVALIFIKATIONER
Egenskaper
• Social och utåtriktad.
• Flexibel, nyfiken och prestigelös.
• Duktig skribent
• Självständig och initiativtagande
• Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
• Datorvana
Utbildning
• Utbildning inom kommunikationsområdet
ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Mer om Partille kommun på www.partille.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Uneback
Thomas Tornberg
Chef Kulturskolan Frida Uneback
Thomas Tornberg
Chef Kulturskolan Frida Uneback Malm
Enhetschef Frida Uneback Malm
031 - 792 14 06
Förvaltningschef, Kultur- och fritidsförvaltningen Kristina Svensson
Enhetschef fritid Mikael Hansson
031-792 11 21