OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PS Partner är kandidaternas rekryteringsbyrå och uppdragsgivarnas partner. Vi tar ett helhetsgrepp om rekrytering, interim och HR-utveckling som gagnar våra kandidater och konsulter lika mycket som våra uppdragsgivare. Målsättningen är enkel – att hitta den perfekta matchningen och därmed få människor och organisationer att växa. Genom långsiktigt och nära partnerskap med både kandidater och uppdragsgivare tar vi hänsyn till fler värden än de uppenbara och skapar förutsättningar för den perfekta matchningen för varje uppdrag. Med våra ledord Mod, Engagemang, & Expertis, Respekt och Aktivitet nära hjärtat drivs vi av att alltid ge MERA, till våra uppdragsgivare såväl som till våra kandidater och konsulter.
PS Partner rekryterar och erbjuder interimskonsulter inom kategorierna Executive, Management & Specialist. Våra kunder finns i både små, medelstora och storföretag och vi är aktiva inom alla branscher. Vi har kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö. Läs mer om oss på www.pspartner.se
Nu söker vi för kunds räkning en Kommunikationsansvarig för ett interimsuppdrag på 6 månader med ev förlängning.
För att lyckas i uppdraget behöver du:
* Ha universitetsutbildning inom HR, Marknad och/eller Kommunikation
* 5-10 års yrkeserfarenhet av en befattning inom Kommunikation på strategisk och operativ nivå
* Mycket goda kunskaper inom Microsoft Office
* Skriva och tala svenska och engelska obehindrat
I rollen ingår bl a:
* Ansvar för informations - och kommunikationsstrategier
* Ansvara för mediakontakter
* Ansvara för att information är relevant och uppdaterad på Web, intranät och sociala medier