OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet och kunskap kring digital kommunikation och sociala medier? Trivs du bra med att projektleda och ha personalansvar? En oerhört kul och mångfacetterad tjänst väntar på ett spännande modernt elbilsföretag som kommer ge dig massor med utveckling! Fortsätt gärna läsa!
Om tjänsten
Vi på Perido letar efter en Kommunikationsansvarig till vår kund, ett framgångsrikt och snabbväxande elbilsföretag med bas i Göteborg, där även den här tjänsten är placerad. Enstaka tjänsteresor kan förekomma.
Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer dina arbetsdagar kretsa kring att utveckla och sätta strategiska mål berörande företagets digitala kundupplevelse. Du arbetar i Customer Care Management-teamet där du även bidrar med coachning och är ett stöd till övriga teammedlemmar. Sammantaget kommer tjänsten att kretsa kring:
Strategi för företagets digitala kundkommunikation
Arbeta nära olika interna intressenter inom kundupplevelse, PR, marknadsföring och produkt- och kvalitetsteam
Samarbeta med lokala marknadsorganisationer för att säkerställa skalbarhet, konsekvens och prestanda
Utföra olika personalhanteringsansvar, dvs. leda, coacha, ge feedback, administration etc.
Arbeta nära relevanta byråer och leverantörer
Säkra och dela relevanta insikter, rapportering och KPI:er både inom din funktion och hela företagsmiljön
Hantera budgetprocesser
Dina egenskaper
Vi söker dig som är strukturerat lagd och trivs med att vara spindeln i nätet i denna breda roll. Du är en utmärkt kommunikatör och kan sätta långsiktiga kommunikationsstrategier, alltid med ett servicetänk. Du är vidare bra på att bygga fungerande relationer med såväl de närmsta kollegorna som externa parter. Slutligen är du flexibel i ditt arbetssätt och trivs med att arbeta i en modern, tempofylld organisation!
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Vi söker dig som har:
Kandidatexamen inom kommunikation eller relevant område inom marknadsföring/kommunikation.
Minst fem års erfarenhet från en tjänst som innefattat ledarskap
Erfarenhet från arbete hos byråer och leverantörer
Erfarenhet inom projektledning
Utmärkt kommunikationsförmåga i tal och skrift, på svenska och engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till februari 2024. Tillträde 2023-01-11.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Ansvarig rekryterare är Sandra Gudmundsson, som du når på sandra.gudmundsson@perido.se / 073 507 52 60 Om du har övriga frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange tjänstens referensnummer 33528 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.