OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Judiska Församlingen i Göteborg är en ideell förening med ca 900 medlemmar och är centralt belägen i Göteborg. Vi söker nu en person till en delad och väldigt unik roll på 80 % som kreativ kommunikationskoordinator och ordningsam administrations-och ekonomiassistent.
I din roll som kommunikationskoordinator ingår att kommunicera allmän information och olika event med våra medlemmar via våra sociala kanaler och medlemstidning. I jobbet ingår att sätta ihop vår medlemstidning utifrån material och information som du fått. Här ingår även att marknadsföra våra event med bland annat bilder och information från tidigare event. Det här är ett område som behöver utvecklas och ger dig möjlighet att växa med rollen.
I din roll inom administration och ekonomi kommer du att avlasta vår Kontorschef med sysslor bland annat inom administration och bokföring som tex kund- och leverantörsreskontra.
Vi söker dig som är service minded, kreativ, ordningsam, flexibel och har lätt för att lära. Du är prestigelös och ingen uppgift är för liten eller för stor för dig. Du trivs i en miljö där det händer mycket och ingen dag är den andra lik. Stor vikt läggs på din personlighet och att du är en lagspelare.
Kvalifikationer
• Kunskaper i grafisk design, layout och bildhantering
• Kunskaper i sociala medier såsom Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat mfl
• Du uttrycker dig mycket väl i skrift i svenska språket
• Kunskaper i marknadsföring
• Sinne för siffror
Meriterande
• Erfarenhet av bokföring
• Erfarenhet av kommunikationsarbete
• Kunskaper i Adobes och Microsofts programvaror
• Erfarenhet av kontorsarbete
• Goda språkkunskaper
Tjänstens omfattning och tillträde
80 % av heltid, arbetet innefattar även visst kvälls- och helgarbete.
Tillträde omgående.
Så ansöker du
Ansökan med personligt brev och CV samt frågor skickas via mail till jobb@jfgbg.se.
Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan!