Kommunikativ administratör

Kommunikativ administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du förmåga att koordinera och gillar att vara där det händer? Trivs du i en roll där du får användning av dina såväl administrativa som kommunikativa egenskaper? Då kan du vara den vi söker. 

Rollen som orderadministratör passar dig som är målinriktad och lösningsorienterad. Du brinner för administration och struktur, ordning och reda. Det känns naturligt för dig att möjliggöra goda kontakter mellan olika parter, både beställare och interna kollegor.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du fungerar som länken mellan kunderna och företaget i övrigt. Som orderadministratör hanterar du övergripande beställningar från inkommande order till fakturering. Du samarbetar med olika avdelningar inom organisationen exempelvis, inköp och lager. Dina arbetsuppgifter som orderadministratör kan bland annat innebära: 
 Orderhantering
 Fakturering
Dokumentation
 Inköp
 Uppföljning


Kvalifikationer
För att vara aktuell för denna tjänst krävs det att du har körkort och tillgång till bil då arbetsplatsen ligger cirka 30 min utanför centrala Örebro. Som person är du strukturerad och noggrann. Du har lätt för att ta till dig produktinformation och ge god service till kollegor på andra avdelningar samt kund. Du har stor social kompetens, skinn på näsan samt stresstålig då du kommer att ha flera processer igång samtidigt. Du är flexibel och har en positiv inställning. Stämmer beskrivningen på dig? Tveka inte, sök redan idag.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 oktober 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024