Kommunikativ administratör för semestervikariat till Primagaz

Arbetsbeskrivning

Kommunikativ administratör för semestervikariat till Primagaz
Har du arbetat med administrativa arbetsuppgifter i minst 1 år och trivs med en kommunikativ roll? Är du organiserad, driftig och arbetar självständigt? Då har vi ett sommarvikariat till Primagaz i Stenungsund!

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Stenungsund

Omfattning: Heltid, 07:00-15:45, v.26-v.33

Arbetsbeskrivning:
I rollen som administratör arbetar du tillsammans med tre andra kollegor på kontoret. Din roll innehåller förutom det administrativa mycket kontakt med kunder. Du kommer i dina arbetsuppgifter att;

• svara i telefon och ha kontinuerlig kontakt med leverantörer som ringer från hela Sverige. Ta emot order, registrera fakturor och andra administrativa arbetsuppgifter som kan tillkomma vid behov.
En roll som passar dig utmärkt om du söker en tjänst som ska pågå endast över sommaren. Har du drivet och trivs i en självgående roll? Då är detta för dig. Tveka inte, ansök redan idag!

• Läs mer om Primagaz på hemsidan: http://primagaz.se/ [ http://primagaz.se/ ]
Kvalifikationer:
Gymnasieexamen, minst 1 års arbetslivserfarenhet av en administrativ tjänst, goda kunskaper i Officepaketet, tidigare arbetat i systemet Navision (med fördel 2.0) samt mycket goda kunskaper i Svenska tal och skrift. Om du dessutom förstår Danska är det meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete framåt. Du är en person som arbetar självständigt och ser vad som behövs göras. Du är tydlig i din kommunikation gentemot kunder. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-05-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Daniel Svensson | daniel.svensson@randstad.se [ mailto:daniel.svensson@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 25 april 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Sway Process

Sway Process

30 december 2024