Kommunikativ administratör till Ockelbogårdar

Kommunikativ administratör till Ockelbogårdar

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av administration och kundkontakt? Är du mån om att leverera bästa service både internt och externt? Nu finns möjligheten att arbeta i en bred administrativ roll på Ockelbogårdar! Varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
Ockelbogårdar är en viktig aktör i kommunen med sina 700 lägenheter och 11 000 kvadratmeter lokaler. De behöver nu stärka upp sin kundtjänst med en erfaren administratör. Du kommer att vara deras ansikte ut mot hyresgäster och kunder. Rollen är bred och varierad och innefattar arbete med allt från kundtjänst till uthyrning av lägenheter.

Du blir en del av ett företag som värdesätter en god stämning och öppenhet på kontoret. De är måna om att bygga starka team för att ha nära till kommunikationen mellan varandras professioner. Som medarbetare på Ockelbogårdar får du vara med och påverka och engagera i olika förändrings- och utvecklingsarbeten. Tjänsten är placerad på kontoret i centrala Ockelbo som ligger invid stationen vilket gör det möjligt för dig att pendla till arbetet från annan ort.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work med placering hos Ockelbogårdar. Läs mer om vårt konsulterbjudande här.

ARBETSUPPGIFTER
Ditt huvudansvar är kundmottagning med fokus på uthyrningsprocessen. Du hanterar uthyrning av deras lägenheter med tillhörande administrativa rutiner. Rollen innefattar exempelvis dessa arbetsuppgifter:


* Vara första kontakt med hyresgäster och andra intressenter i kundtjänst
* Ta emot hyresuppsägningar, bostadsanmälningar och felanmälningar
* Hantera uthyrning av lägenheter med tillhörande administrativa rutiner
* Hantera post, diarieföring och gemensam mail
* Hantera avisering av hyror


VI SÖKER DIG SOM
* Tidigare har erfarenhet av kundservice och administrativa rutiner
* Är van vid att arbeta med telefon och dator som främsta arbetsverktyg
* Har god erfarenhet av Office-paketet
* Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska

Vi ser det som starkt meriterande för tjänsten om du har arbetat med uthyrning inom fastighetsbranschen tidigare. Det är också till din fördel om du har en bakgrund inom ekonomi från utbildning eller arbetslivserfarenhet.

Dina personliga egenskaper

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och följande kompetenser kommer vara en röd tråd genom hela rekryteringsprocessen:


* Strukturerad
* Serviceinriktad
* Flexibel


Övrig information


* Start: Snarast
* Omfattning: Heltid. Uppdraget är tidsbegränsat.
* Placering: Bolagets huvudkontor i Ockelbo
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Ockelbogårdars önskar att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om Ockelbogårdar på deras hemsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2022
  • Ansök senast: 11 mars 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024