Kommunikativ administratör till variationsrik roll

Arbetsbeskrivning

Perido söker nu en administratör till vår kund, en myndighet som arbetar med upprätthållandet av internationella samarbeten för att minska fattigdom och underlätta humanitärt bistånd. Tjänsten är placerad centralt i Stockholm.

I denna roll arbetar du som administrativt stöd till verksamheten. Det innebär att du sköter administrationen som rör avdelningens ekonomi, fakturahantering, förvaltning, ledningsmöten, tidsrapportering samt besvarar frågor kring medarbetares anställningar och stöttar vid ärende- och dokumenthantering.

Du som söker tjänsten har flera års erfarenhet av administrativt arbete och är redo för en ny utmaning inom en myndighet. Du har en känsla för service, trivs i en kommunikativ roll där du får arbeta över flera kontaktytor och har lätt för att anpassa dig i en flexibel miljö.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil

• Minst gymnasial utbildning
• Fem (5) års erfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Arbetslivserfarenhet inom kommunal eller statlig verksamhet

Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag till 2017-04-30 med chans till förlängning. Tillträde 2017-01-09.

Ansökan

Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14718LF i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer

14718LF


Har du flera års erfarenhet av administration och är redo för nya utmaningar? Är du en kommunikativ person som trivs i en flexibel arbetsmiljö, där arbetsuppgifterna är varierande? Vill du bli en del av en verksamhet som gör skillnad i samhället genom globala samarbeten? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontakt

E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Sökord: administratör, administration, ekonomiadministration, ärendehantering, dokumenthantering

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Publicerat: 16 december 2016

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024