OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha en arbetsdag fylld av planering och kommunikation? Då har vi på Adecco Office & HR ett uthyrningsuppdrag med start omgående som kan pågå tillsvidare i Akalla!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du jobbar för att säkerställa kvalitén och har en central roll. Dagligen kommer du att ställas inför viktiga frågeställningar i modern miljö! I egenskap av Business Operations Specialist granskar du kontrakt och lägger in i Business Operations System samt koordinerar och administrerar Work Shops. Du kommer att arbeta i ett team med kollegor i olika kompetensområden. Detta innebär att du är i ständig kontakt med kunder och kollegor internt. Här ges möjlighet till att självständigt arbete då du ansvarar för delar av flödet i verksamheten. Du kommer att bevaka och dokumentera flödet, rapportera till ledningen, utforma avvikelserapporter och jobba med insamling av viktiga data.
Vem trivs här?
Du som har jobbat som koordinator och stöttat verksamheter tidigare kommer du att lätt sätta dig in i rutinerna. En relevant utbildning att luta dig mot kommer att underlätta dig att smälta in i gruppen samt utmanas att ta nya kliv. Har du en mycket god kommunikationsförmåga,(bl.a. utmärkt engelska) kommer du att kunna utföra dina uppgifter med goda resultat. Detta innebär att du är i ständig kontakt med både kunder externt och kollegor internt. Har du arbetat i flera olika ekonomiska system förutom SAP och med Work Shops kommer du att nå målen. Dina gedigna kunskaper/erfarenhet av Microsoft Office produkter och din genuina tekniska intresse kommer väl tillpass. Har du skinn på näsan, är orädd och trivs med många bollar i luften är jobbet för dig. Vidare är du framåt gärna tar för dig.
Vad erbjuder vi?
Miljön på bolaget är verkligen rätt för dig som vill tekniska ådra – här premieras nya idéer och stort tålamod. Dina kollegor är en inspirerande grupp ingenjörer och akademiker med stor kreativitet!
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas inom kort och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147