Kommunikativ kontraktadministratör till internationell kund i Ludvika!

Kommunikativ kontraktadministratör till internationell kund i Ludvika!

Arbetsbeskrivning

Är du kommunikativ, driven och trivs i en administrativ roll? Då kan det vara dig vi letar efter! Vi söker just nu en Kontraktsadministratör för konsultuppdrag till vår internationella kund i Ludvika. Uppdraget är på heltid och förväntas starta i mitten av oktober för att pågå till slutet av april 2022, vad i vet i dagsläget. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som Kontraktadministratör kommer du administrera kontrakt assisterande till Contract Manager och till företagets projektteam. Du kommer att systematiskt samla in och sammanställa data som är viktiga för administration av kontrakt, bistå med implementering av förfaranden för avtalsadministration och samordna eller övervaka genomförandet av administrativa uppgifter. Du kommer vidare bland annat att övervaka områden av kontraktsprestanda som tilldelats, utföra förfrågningar om specifika kontraktsproblem och ge assistans vid skadeforskning.

Vem är du?
För att trivas samt lyckas i rollen som Kontraktadministratör söker vi dig med tidigare administrativ erfarenhet, helst inom kontraktadministration samt erfarenhet av kundansvar. Vi ser att du har utmärkt kommunikationsförmåga, har ett driv för att lära och är ambitiös. Datorn är ett naturligt verktyg i din arbetsdag och du har enkelt för att hantera olika system, såsom SAP, ERP och MS Office. Företagets internationella miljö ställer krav på att du behärskar engelska flytande såväl skriftligt som muntligt.

Då vår kund har engelska som koncernspråk ser vi att ansökning sker med CV på engelska!


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2021
  • Ansök senast: 25 oktober 2021

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024