OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du pedagogisk och vill arbeta på trevlig arbetsplats? Har du erfarenhet från service eller administration och är van att använda telefon och dator som hjälpmedel i ditt arbete? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en kundtjänstmedarbetare för ett företag som förvaltar fastigheter i Stockholmsområdet. Tjänsten är placerad i västerort i Stockholm.
Som kundtjänstmedarbetare tar du emot samtal från boende som behöver hjälp med sina lägenheter eller har frågor om rättigheter eller praktiska problem. Eftersom telefonerna inte är bemannade under helgerna förekommer mycket ärendehantering i början av veckan. Efter samtalen registreras ärenden i ett internt system som fastighetsteknikerna sedan kan läsa av innan de åker ut och hjälper kunderna. Vi hoppas att du är en serviceinriktad, professionell och tydlig både i tal och i skrift. Du kommer att få användning av din pedagogiska och lugna personlighet i samtalen med boende. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning, gärna med inriktning teknik/samhälle/ekonomi
- Erfarenhet från arbete med service eller administration
- Meriterande med viss kunskap inom fastighetsskötsel
- God dator- och telefonvana
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
- Ytterligare språkkunskaper är meriterande
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 1325CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
1325CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se