Kommunikativ och ansvarsfull arbetsledare sökes till industritvätteri

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta heltid, i en av de viktigaste positionerna på en av avdelningarna i ett industritvätteri i Eskilstuna. Företaget arbetar med att tvätta och hantera kläder, handdukar och lakan på flera olika avdelningar. Arbetet på industritvätten kommer mestadels vara förlagd på kvällstid men även dagtid förekommer. Du kommer att arbeta i en av de viktigaste positionerna i produktionen på en av avdelningarna som datoransvarig/arbetsledare. I tjänsten arbetar du med en dator som främsta redskap för att styra hela produktionen på en av avdelningarna. Du kommer även att agera arbetsledare på kvällstid för den övriga personalen, vilket innebär att strukturera och fördela arbetat för den övriga personalen. Det kan även komma att förekomma arbete på företagets andra avdelningar, men huvudsakligen kommer du att vara ansvarig för kvällsskiftet.


Din profil
För att lyckas i det här arbetet är det viktigt att du har god förmåga till överblick, att du kan hantera flera saker samtidigt och vara stresstålig. Du har naturliga ledarskapskvaliteter och trivs i en sådan position. Kommunikation är en nyckelfaktor både när du rapporterar till produktionsledaren samt kommunicerar med den övriga personalen. Då du kommer arbeta i en av de viktigaste positionerna så är det grundläggande att du är lösningsfokuserad och självgående, där du både kan ta egna initiativ men även kan följa arbetsinstruktioner ifrån närmsta chef. Som arbetsledare är det naturligt för dig att ge feedback till den övriga personalen och leda dem framåt.
Det är även viktigt att du är prestigelös och kan arbeta mot uppsatta prestationsmål på olika avdelningar den tiden du inte agerar datoransvarig/arbetsledare.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Elena Hallin

Patrick Bihler

Anna Brorson

Arena Personal AB

Malin Nordeman

Carina Tiderman
0727-262666
Carina Tiderman

Martina Olsson

Elena Hallin
016-142149
Elena Hallin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Nordic AB ESKILSTUNA
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 17 februari 2017

Besöksadress

Rademachergatan 1
None

Postadress

Rademachergatan 1
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


4 november 2024

Tvättbiträde

Tvättbiträde

30 oktober 2024

Välkommen Tisdag 5/11 kl.11.00-13.00

Välkommen Tisdag 5/11 kl.11.00-13.00

29 oktober 2024