Kommunikativ projektadministratör till kund inom fastighet

Kommunikativ projektadministratör till kund inom fastighet

Arbetsbeskrivning

Har du minst 3 års erfarenhet som administratör? Har du också vana av projekt och administrativa rutiner? Välkommen att ansöka

Om uppdraget

Vår kund med inriktning fastighet i Gävle söker nu en konsult för ett uppdrag om ca 2-3 månader med start omgående. Du kommer att tillhöra deras byggavdelning där en del av arbetsuppgifterna går ut på att utveckla och följa upp rutiner för förbättrad kvalitet inom enheten.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du bland annat att arbeta med uppföljning och analys av administrativ leverans samt efterföljande av rutiner och aktiviteter i projekt, uppdrag och utredningar. Vidare att vara behjälplig i hanteringen av digitala mappstrukturer och webbplattform. Uppföljning av utförda aktiviteter enligt checklista på webbplattform för respektive projekt/uppdrag gentemot ansvarig projektledare. Dessutom att stötta interna och externa projektledare/uppdragsledare i administrativa rutiner i pågående projekt/uppdrag. Du kommer att vara kontaktperson gentemot sakkunniga om så behövs.

Dina kvalifikationer

- Högskoleutbildning med examen inom relevant område

- Minst 3 års erfarenhet från liknande arbete
- Erfarenhet av projekt och administrativa rutiner
- Goda kunskaper i svenska och engelska
- God datorvana
- Erfarenhet från fastighet/byggbranschen är meriterande


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag onsdag 3/9 2020

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare sofie.nilsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 augusti 2020
  • Ansök senast: 3 september 2020

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024