OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av teknik och telekom? Är du social och bra på att kommunicera i tal och skrift? Då rekommenderar vi att du läser vidare om tjänsten!
Om Företaget
Företaget är en av Sveriges ledande telekomföretag. Företaget präglas av frihet under ansvar och söker dig som är ambitiös och driven. Företaget har många exempel på medarbetare som utvecklats i sin roll eller gått vidare inom bolaget. För rätt person finns många framtida möjligheter! Rollen som kommunikativ support/informatör är placerad i Kista.
Arbetsuppgifter
Du arbetar tillsammans i en grupp som består av 5 andra personer. Tillsammans säkerställer ni dygnet runt bemanning på roterande schema. Gruppen är navet i kommunikation kring driftstörningar. Under dagtid tar gruppen emot information om driftstörningar från NOC och kundtjänst, både planerade och oväntade. För att därefter kommunicera ut det till berörda kunderna. Efter klockan 18 och under helgen sitter gruppen tillsammans med NOC och tar emot felanmälningar från kunder som har jouravtal. Arbetet sker i enlighet med framtagna mallar och processer och gruppen äger ansvaret att hålla kunden uppdaterad om status i ärendet. Tjänsten är på heltid och du är schemalag i enlighet med befintligt roterande schema. Det innebär att du arbetar både dag- och nattpass.
Formella krav
-Gymnasiekompetens
-Tekniskt intresse
-Erfarenhet av kundtjänst (meriterande)
-Erfarenhet av telekombranschen (meriterande)
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är kommunikativ, öppen och social. Därtill är du ambitiös, driven och nyfiken. Då rollen kräver hög grad av kommunikation söker vi dig som är orädd i att kontakta andra via telefon och mail.
Övrig information
Start: augusti
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!