OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hej på dig,
Hoppas allt är bra med dig!
Med ljus och lykta (och denna text) söker vi nu just dig som känner dig redo att höja vår kunds internkommunikation!
Ditt uppdrag kommer vara att utveckla internkommunikationen och sätta en strategisk marknadsplan baserad på en tidigare gjord undersökning. Du ska helt enkelt sätta en ny avdelning på kartan i en global organisation. Avdelningens UPS:ar och styrkor måste komma till sin rätt! En del i uppdrag är att bygg broar såväl internt som med partners.
Uppdraget är på 20h/ vecka och du arbetar med hela världen! Vi vill helst att du börjar nu med en gång och arbetar resten av Q4 samt hela Q1 2021.
Nu undrar du säkerligen vad vi önskar att du gjort tidigare. Vi gissar på att du arbetat med kommunikation i cirka 5 år, helst interkommunikation. I och med att du kommer arbeta tätt tillsammans med olika chefer samtidigt som du kommer arbeta med ingenjörer så är det viktigt att dina skills i kommunikation är riktigt krispiga. Tidigare har du arbetat med marknadsundersökningar. Skulle du vara ingenjör i botten får du en stjärna i kanten, men det är inget krav, men vi förutsätter att du har ett intresse för mjukvara och dess utveckling.
Detta var all information jag kan ge för nu, men hör av dig så snackar vi mer!
Mvh
Marie Norén, Gig Manager