OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 3 månader med ev. optioner på förlängning
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast men senast den 2023-08-10
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Vi söker till vår kund en god kommunikatör med passion för internkommunikation och med intresse för att underlätta för såväl kolleger som verksamhet. Du har lätt för att samarbeta med andra och trivs med att skapa nya kontakter och du förstår hur viktig en väl fungerande internkommunikation är för att skapa motiverade och engagerade medarbetare.
Du rapporterar till interims chef internkommunikation.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Dokumenterad erfarenhet av att jobba operativt med internkommunikation.
- God förmåga att skriva och uttrycka dig på svenska, anpassat efter budskap, intention och kontext.
- Erfarenhet att arbeta med Episerver
- Trygg skribent, säker i kommunikationshantverkets olika delar
- God erfarenhet av innehållspublicering i digitala kanaler
- Kunskap om sociala kanaler och utformning av budskap och innehåll i dessa, särskilt meriterande med djupare insikter i plattformen LinkedIn
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Goda kunskaper i presentationsverktyg som PowerPoint och Keynote.
- Goda kunskaper inom webbkommunikation och webbpublicering.
- Erfarenhet av arbete i en politiskt styrd organisation.
- Van vid att arbeta i Adobe CS-sviten.
- God förmåga att skriva och uttrycka dig på engelska.
- Akademisk examen eller yrkesutbildning inom exempelvis medie- och kommunikationsvetenskap eller journalistik, eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons.
- Lägg in ett CV i Word-format.
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Ingenjörstjänster.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström